A cím kicsit megtévesztő, mivel azt sugallja eddig értettem, hogy mit csinál az MDF. Sőt, hogy egyáltalán értek is bármihez. Természetesen azt, amit én mondok neki, hiszen a Demokrata Fórum, - mint már többször is hangsúlyoztam - a legbaloldalibb jobboldali párt. Mindenben a Mi érdekeinket képviseli.  Szóval nem értem őket, hiszen ha valódi jobboldali párt lennének, akkor nem a mi seggünket kellene nyalniuk, ha pedig baloldaliak akkor miért nem lépnek fel keményebben az Ellenséggel szemben. Amúgy ma megleptem blogolvasó barátaimat, mivel egy politikai blogon, hosszú hetek óta először, nem a kikerics virágzásáról vagy a tiszavirágok túlfokozott nemi életéről (hiszen egész nap dugnak) írok, hanem belemártom magam a politika - főképp tőlem - csatakos, szennyes világába. Azt írom: "Soha nem gondoltam azt, hogy jó lenne Magyarországnak egy kétpárti politikai rendszer." Igen ez így van, mivel mindig is az egypártrendszer híve voltam. Így volt ez a KISZ-es időkben is így vagyok vele ma is. Nem tagadom meg amit mondtam.

APROpó. Mivel ma lesz a meghallgatásom abban - a szerintem választási kampány részeként előrángatott - az ügyben, hogy a 2006-os választáskor bizony Jancsikával eltitkoltunk egysmást Kurvaország pénzügyi helyzetéről. Tiszta szívvel vallom és ezt Jancsi nevében is állíthatom nem hazudtunk! Az, hogy régebbi nyilatkozatainkban ezzel merőben mást állítunk, csupán lárifári, semmi más. Jaa, hogy az öszödi beszéd? Ott se voltam! Rágalom! Az Ellenség lejárató-kampányának része! "Szóval egyáltalán nem vagyok boldog attól, hogy most, a következő választások előtt az SZDSZ-nek lassan csak elméleti esélyei maradtak arra, hogy parlamenti párt maradjon." Hiszen ők nem csak elv-, de hittársaim is, a szó szoros és átvitt értelémben egyaránt. Mit lesz most a sabbatokkal, a sok üneppléssel, amik mind ugyanarról szólnak?

  • Meg akartak ölni minket!
  • Nem sikerült! (hehehehe)
  • Együnk!

"Örömmel láttam viszont, hogy az MDF mintha egyre inkább erőre kapna, jó érzéseimből az sem vont le semmit, hogy ilyen-olyan ellenfeleim azt terjesztik, hogy anyagilag vagy egyéb módon támogatom az MDF-et, vagy bármely jelöltjét. Ez kérem ócska kis hazugság, méregkeverés. A politikai rivális tisztelete nem egyenlő a titkos paktumokkal vagy a nyílt árulással." Ez akár még hihető is lenne, ha nem lenne hamis minden szó, ami ajkaimat elhagyja. Higyjétek el Barátaim, tiltakozásom a legmeggyőzőbb bizonyítéka annak, hogy mi pénzeljük az MDF-et. Nem kicsit, nagyon! Hiszen aki oda szavaz, az az Ellenségtől vesz el szavazatot. Sajnos bármit is trükközünk, nem lesz elegendő szavazatuk ahhoz, hogy átlépjék az 5%-os küszöböt.

A héten egyébként tovább szorult a hurok Hagyó Miki körül. Hiába tudtuk Zushlag Janó körüli vizet szépen kisimítani, most Miki körül kellene ugyanezt tennük, hiszen nekünk is lopott nem csak magának, de a választások közepette csak anniyi időnk maradt, hogy felszólítottuk Mikikét, hogy hagyja el a listát. Most.

Itt tartunk, de ennél még fogunk mi lejjebb sűllyedni. Láthatóan a 2010 nem a Mi évünk lesz. Hát addig is húzzunk bele és lopjunk annyit amennyit csak bírunk. Ez most a cél!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/mostanra_osszezavart_az_mdf

1 komment

Címkék: mdf

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr561722008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jpmjpm 2010.02.06. 00:16:01

Én igazából arra leszek kiváncsi, hogy Ferenc miket fog írni a választások után. Vastagbőr az van a képükön, azt már tudjuk.

Egyébként ez a Mesterházy, Szollár, Gyurcsány 3-as, mintha 3-as ikrek lennének. No nem kinézetre, hanem amiket előadnak fapofával. Hánynom kell.
süti beállítások módosítása