Először is az kellene, hogy bocsánatot kérjek. Nem csak az elmúlt 8 évért és azért ahova Kurva-országot juttattam, hanem azért is, mert tegnap azt mondtam írok, aztán mégse tettem. Tehát ezért illene egy elnézést mondanom, de tőlem ilyet ne várjatok. Lárifári. És most lássuk miről is dumáltam kis barátaimnak odaát a másik blogon.

Ahogy közeleg a Választás írásaim mind inkább telnek meg politikai tartalommal. A délutáni főzés és a hétvégi mozizás helyett manapság a politikáról, de legfőképpen az Ellenségről írok. Ma sem volt ez másképp. Lényegében egész végig szapulom a szomszédomat, hogy eddig miért nem, most meg miért tesz dolgokat és egyébként is.... Az egész írásnak se füle se farka.

Persze söprögethetnék a saját házam táján is, hiszen minő véletlen a mai nap sem maradtunk botrányok nélkül. Valahogy kiderült, hogy a MEH 45 ezer forintos órabért fizetett ki egy ügyvédi irodának, hogy védjenek az őszödi beszédben említett hazugságok és adateltitkolások miatt ellenem indított perben. Igen jól olvassátok, a Ti pénzeteken védtek Engem úgy, hogy pont Nektek hazudtam. Nem tudom érzitek e a dolog pikantériáját. Az lenne még csak szép, ha a per elvesztése után annak perköltségét is veletek fizettetném ki. Pedig higgyétek el, Ti mindenképp fizetni fogtok.. hehehehe.

Addig meg húzzatok bele, dolgozzatok, hogy legyen miből kifizetnetek az általam okozott adósságokat.

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/napokig_vartam_hogy_orban_nekimenjen_a_kormanynak

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr661763257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása