Be kell, hogy valljam, egyre jobban szeretem a Válságot. Lassan már a reformoknál is jobban, mert lényegében Válságkezelés címén mindent be lehet adni a népnek. Tegnap, ahogy írtam is itt, felszólaltam a parlamentben és pár percben előadtam válságkezelési terveimet. Többet, ha akartam se tudtam volna többet beszélni és már így is jócskán megtűzdeltem mindenfelé jelzőkkel és értelmetlen metafórákkal. Ha másban nem is, de ebben jó vagyok. Természetesen sem nekem, sem a félhülye szakértői kormányomnak égvilágon semmi ötlete nincs a válság kezelésére. Ehelyett viszont rég dédelgetett álmainkat csomagoljuk válság-köntösbe. Sokszor nekifutottunk már ezeknek a módosításoknak, de sajnos mindig akadt valaki aki keresztülhúzta számításainkat. De most nem lehet nekem megállj parancsolni, mert aki megteszi az a Válság méllyülését segíti. Ilyen például a támogatások megvonása, a nyugdíjrendszer átalakítása, és őersze az adók növelése. 

De most komolyan. Tényleg van olyan barom kedves Barátaim, aki elhiszi, hogy a 18%-ról 19%-ra illetve 36%-ról 38%-ra növelt adó valójában adócsökkenés? Azért Pityu ennyire még nem züllesztette le az oktatás színvonalát, hogy már ilyen kirívó matematikai bakit se vegyenek észre az emberek. Vagy mégis? Jövök azzal, hogy összességében semmi nem változik. Ez igaz is, mert a Válság ettől nem fog enyhülni, csak legalább mindenki érezni fogja saját bőrén, amikor a fizetéspapírt a kezébe veszi, vagy lemegy a boltba vásárolni.

Olyan intézkedéseket fogunk hozni a jövőben, aminek nincsenek meg az alapjai, ezért kétszeresen lesz káros. Ilyen például a GYES időtartama. Az jó ötlet, hogy legyen arányban a legdolgozott idővel, de jelenleg versenyezni kell a bölcsödei helyekért, így aki dolgozni akar az nem tudja hol elhelyezni a pár hónapos csecsemőt. Mint tudjátok jómagam elég rossz körülmények között nőttem fel, lakótelepi kulcsos gyerek voltam. Akkoriban a 8-10 éves gyerekek már kulccsal a nyakukban mászkáltak suli után a telepen és várták haza a szüleiket. Ez a világ tér most vissza. Már látom, ahogy a kúszni alig tudó bébibandák cigiznek a házak között, vagy ahogy a másfélévesek gangekbe verődve fenyítik a 10 hónaposokat. Ezek a gyerekek valóban életrevalóak lesznek. Már aki túléli a gyerekkor, hogy végre óvodás, iskolás lehessen.

Szóval ilyenek az én intézkedéseim. Egyáltalán nem átgondoltak. Csak ugye mondani kell valamit, mert az IMF is a tökömet szorongatja, miközben az euró lassan eléri az arany árfolyamát és a hazai részvénypiacot is a teljes összeomlás fenyegeti. Ez a Ti szép jövőtök és ne gondoljátok, hogy ez már rosszabb nem lehet.

Higyjétek el lehet Barátaim, erről majd én kezeskedem!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/valsagkezeles_a_novekedes_osztonzesevel

 

1 komment

Címkék: válság

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr11949186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.02.20. 16:47:00

kedves latogato kulfoldon vagyok es ritkan van netem de amikor tudom frissitem.marcius kozepen erkezem, addig csak keves uj bejegyzes lesz... elnezest
süti beállítások módosítása