Ma reggel borotválkozás közben megvágtam magamat. Nem veszem ezt rossz előjelenek, még akkor sem ha ezt a sebet a jobb kezemmel ejtettem magamon. Nem kell mindenben összefüggéseket látni. Nem hiszem, hogy az Ellenzék átvette volna az irányítást a jobb oldalam felett. Hamar tettem rá egy kis timsót meg luekoplasztot. Más baleset nem történt, le se köptek, így viszonylag simán beértem a munkába. Az irodába lépve meglepetten tapasztaltam, hogy már ülnek a helyemen. Gordonka volt az és a fiókomból éppen egy nagy papírdobozba rakosgatta annak tartalmát. Nem szóltam, elvégre én már csak formálisan vagyok miniszterelnök, de azért nagyon rosszul esett, hogy ilyen hamar elfoglalta a helyemet. Láthatóan biztosra veszi, hogy a Párt és az SZDSZ meg fogja szavazni az Indítványt. Amikor meglátott, egyáltalán nem jött zavarba, hanem odalépett és minden jóreggelt, meg egyéb formaságok nélkül azt mondta: - Ez fájni fog! Kérdőn néztem rá és már éppen kérdeztem volna, pontosan mire is gondol, amikor egy gyors mozdulattal letépte a ragtapaszt az arcomról. Nem hazudott, tényleg fájt.

Ebédnél egy asztalhoz ültünk, egymással szembe. Gulyáslevest rendeltem, mert azt nagyon szeretem, hozzá erős pista, mert kedvelem a pikáns ízeket. Gordon szembe ült velem és túrógombocot evett. Némán falatozgattunk. Egyszercsak minden előjel nélkül  belekanalazott az erős pistába és belerakta a levesembe. - Ez fájni fog! -mondta. Belekanalaztam és tényleg fájt. Ilyen emberre van szüksége az országnak, aki ennyire tudja a dolgokat, aki ennyire őszinte - gondoltam magamban. Persze a leves ehetetlen lett, annyi paprika került bele.

Kifele jövet ő ment elöl én pedig mögötte. Egyszercsak megszólal: - Ez fájni fog! - és már látom, hogy éppen rám akarja csukni a nehéz bejárati ajtót. Hátraléptem. - Ez már több a soknál! Ne velem szórakozz Gordon, hanem a magyarokkal, nekem semmi közöm hozzájuk! Nem őriztünk együtt libát! - kiáltottam rá hirtelen. Ettől megszeppent. Nem is a hangvételtől, hanem mert a liba emlékeztette az utóbbi évek Hajdú-Bét botrányára, ami kapcsán még mindig milliárdokkal tartozik Kurva-ország gazdáinak, valamint közvetve felelős 3 ember haláláért is. Ez a Mi Ti miniszterelnökötök, hát jól becsüljétek meg!

A hétvége viccesen telt. A Kongresszus, meglepő módon Ildikét választotta meg a Párt elnökének. Ildi direkt erre az alkalomra a Sas Kabaré tagjaival iratta meg beszédét. Legjobban az a hasonlat tetszett amiben engem mint hajóskapitány tüntet fel, aki amikor elfogyott a szén, magát gyújtotta fel, hogy legyen mivel tüzelni.  Hát nem kedves?

Aztán persze Gordonkát is megszavazták. Tehát a forgatókönyv szerint zajlott minden. Erről jut eszembe. Nem tudom észrevettétek-e, de a Mi B. Gordonunk majdnemnévrokona egy általam nagyon becsült politikusnak. Ki lehet az? Lehet találgatni!

Végül elénekeltük az Internacionálét, amit már 4 éve nem hallhattak előadásunkban. Megígértük és még ezt sem tartottuk be. Most azért jött újra elő a dal, mert szövege aktuálisabb, mint bármikor. Csak pár kiragadott példa, ami talán jobban érthetővé teszi számotokra Barátaim, mire is gondolok.

"...A múltat végképp eltörölni / Rabszolga-had indulj velünk!..." 

"...A közjó alkotói lettünk – / hát vesszen el, ki ellenáll! / Pusztuljon ez a rablóbanda, / a rabságból elég nekünk..."

"..A gazdagoknak kedve-kénye / erőnkből szívja ki a vért, / csaló az államok törvénye,mert minden bajt szegényre mért..."

Ezért szeretem ezt a dalt. Mindig aktuális. Nem is értem miért hanyagoltuk 4 éven át ez a kiváló zeneművet. Gordonkának még tanulnia kell, mert láthatóan nem tudja a szöveget. Pedig jó lesz megtanulnia, mert mostantól minden héten eldaloljuk!

Mára ennyit, most megyek és belehúzok!

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr341049245

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakció - polgári underground 2009.04.07. 08:12:08

Szopás! Nem is tűnt fel, hogy az MSZP-féle Internacionálé performanszról milyen hamar elkészült az első politológusi gyorsértékelés. A videóhoz írt hozzászólások között puszedli66 írja, hogy a 24. másodpercnél, közvetlenül Havas Szófia bejelentése ut…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OmegA404 (törölt) 2009.04.07. 10:13:15

Hát, ha ez sem elég nyilvánvaló a nyomorultaknak, akkor meg is érdemlik.
süti beállítások módosítása