PeterBogyo 2009.01.16. 15:29

Fogyókúrán

Tegnap nem írtam a blogomat, ezért ma behazudtam, hogy mégis írtam éjfélkor. Persze a sok balga meg be is vette, pedig a bejegyzés valójában csak ma 14 óra körül került ki. De hát nem mutatna jól, ha a felületes nézelődő azt venné észre, hogy egyik nap nem foglalkoztam a Barátaimmal! Pedig az igazság ez volna. De már én sem tudom mikor mondok igazat és mikor füllentek. Tehát ez még a tegnap, ma meg majd jön a ma. Remélem értitek?!

Mai bejegyzésemben úgy gondoltam Schobert Norbert és Béres Alexandra nyomdokaiba lépek és diétás tanácsokat adok Barátaimnak. Azt gondolom, hogy elöbb voltam sportember, mint miniszterelnök, ezért aztán jobb fogyókúrás szakember vagyok, mint politikus. És ezzel nem tettem túl magasra a lécet. Nem akarom csorbítani e neves edzők hírét, de az én fogyókúrám, higgyétel el Barátaim, sokkal hatásosabb, mint azok a hókuszpókuszok, amiket ők javasolnak. Ráadásul mindezt az egész országon alkalmazni tudom.

A módszer két fontos összetevője a táplálkozás és a sport. Igen ezt mondja Kurva-ország két csúcsedzője is, de nekem olyan fegyver van a kezemben, ami mögött a Norbi-nap, a Mozgás Napja meg hasonlók humbukok elbújhatnak.

A sportolás érdekében buzdítani fogom az embereket a gyaloglásra. Lecsökkentem a szmogriadó riasztási értékét a tizedére és ezzel egy időben a BKV árait a csillagos égbe emelem. Igaz még nincs rendelet az autósok megbüntetésére, de majd kitaláltatok valami megoldást a rabszolgáimmal munkatársaimmal. Ők majd hazudnak valamit helyettem - elvégre ezért tartom őket - amit a TV2 is lazán bevesz és máris mindenki gyalog közlekedhet.

A másik pedig az étkezés. Írom, hogy nem kell mást tenni, csak az adagokat csökkenteni.  Azt mondom "..az ember nem mer kétszer levest, sőt, csak egy kisebb csészével fogyaszt és kisebb adagot vesz a főételből is", de sajnos a nagy kapkodásban, azt még elfelejtettem írni, hogy nem merőkanállal szed, hanem kávéskanállal és nem villával eszi a főzeléket, hanem evőpálcikával. Hiszen a kínai barátaink is azzal esznek, és mégis milyen jól élnek. Kezdetben persze lesznek hőzöngők, az Ellenzék majd késért és villáért kiált, de idővel mindenkinek nyilvánvaló lesz, hogy ez a helyes út a reformkonyha felé. Úgy szeretem ezt a szót (reform) hogy még itt is használni tudom.

Összefoglalva "A  fogyókúrázásban tehát a legegyszerűbb, legősibb módszert tartom a leghatékonyabbnak." Ez pedig az éhezés, majd az ezt követő éhhalál. Ennek első lépéseként idén több mint 40-en fagytak halálra a fűtetlen lakásukban. Igaz, itt a hideg végzett velük, de le merem fogadni, hogy jópár napja már enni sem ettek, mert nem volt miből. Szeretném itt megragadni az alkalmat és gratulálni, megköszönni példamutató együttműködésüket. Egyben erre bíztatom minden kedves Barátomat is.

Éhezzünk együtt Barátaim, készüljünk a jövőre!

 

Forrás: http://www.kapcsolat.hu/blog/display/72800

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr52881884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.18. 19:01:55

Hehe ez nagyon tetszik, megy kedvencekbe a blog :) Csak így tovább!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.18. 19:20:47

Köszönöm Barátom :) Természetesen folytatom, ahogy a reformjaimat is. :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.18. 20:20:17

@Nuunius: Hajrá Feri! Húzzunk Bele... ja nem, KLIKKELJÜNK bele! :)
süti beállítások módosítása