A mai blogbejegyzésemben beszélek már mindenfélét. Előkerült az országgyűlés és az önkormányzat méret és költségcsökkentése is. Ezzel persze minimális megtakarítás érhető el, viszont egy jólirányzott átalakítás esélyt adhat nekünk arra ,hogy a választások után is legyen helyünk a parlamentben. De minek is foglalkozunk a politikával amikor annyi más érdekesség történt a hétvégén.

Tudjátok tegnap olyan büszke voltam magamra. Bizonyára láttátok ti is a képeket, ahol szueprhősként mentem ki Dettikét az ülésteremből. Majdnem elkövettem azt a hibát, hogy ingemet széttépve, szemüvegemet ledobva kaptam fel kedvenc szóvivőmet, elárulva ezzel inkognitómat. Szerencsére még idejében kapcsoltam és csak mint egyszerű miniszterelnök és nem mint, El Kúró a szuperhíró hajtottam végre az akciót.

Először meg is ijedtem, hogy talán egy merénylő eltévedő golyója találta el Dettit, de amikor a szobában vetkőztetni kezdtem éreztem, hogy magas láza van. Persze gondolhattam volna, hogy golyót sem pazarolnának rám. Ekkor kihívtam ki a mentőket. Pedig milyen szívesen lélegeztetem volna szából-szájba. De ami késik nem múlik, csak Klára meg ne tudja.

Hétvége remekült telt, leszámítva a Tibi féle akciót. Szerencsére ez is megoldódott. Közben elgondolkoztam, hogy Tibit át kellene helyezni másik székbe, csak nem rémlik mi nem volt még? Talán lehetne egészségügyi miniszter? Vagy csinálok neki valami kisebbségi miniszteri tárcát, úgyis úgy védi a tesókáit, romákat. cigányokat hát szóval Tudjátokkiket.

Szóval szombat este színházban voltunk. Woody Allen lassan klasszikusnak számító darabját, a „Játszd újra, Sam!”-et néztük meg Klárával. A darab aztán kedvet hozott a Casablancához így vasárnap késő este ezt is megnéztem. Kicsit fáradt szemmel feküdtem le, így már nem volt erőm megnézni Balog Zoltán Magyarverés Dunaszerdahelyen című dokumentumfilmjét, amit ma reggel akart leadni az emberi jogi bizottságának és szlovák társbizottságának együttes ülésén. Szerencsémre a szlovák küldött, amint meghallotta, hogy mlyen filmet adnak, elmenekült a helyszínről.

Sajnos úgy látszik nem úszom meg és idővel tennem kell valamit. A legjobb lesz, ha én is felelősségre vonom a magyar szurkolókat. Legalább így tudják hol a helyük és kire számíthatnak. Azért az mégiscsak túlzás, ahogy fejükkel lefejelték a szabályosan intézkedő szlovák rendőrök viperáit, arról nem is beszélve ahogy gyomorszájukat azok lábára feszítették.

Nem is meséltem. Ma is vettem fel hitelt. Lassan már az egész világnak tartozunk. Ezért aztán levelet írtam a NASA-nak hogy gyorsítsa fel a kedvünkért űrkutatási programját, hogy még időben találjunk olyan idegen civilizációt akitől kölcsönt vehetünk fel.

Hát így telt a hétvége. Mozival, szuperhősködéssel. Ti is legyetek szuperhősök Barátaim!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/display/73515

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr2918400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása