Ma a blogomon nagy ünneplést rendeztem. 3 éves lett a blog és ezzel sikerült az eddigi legjelentéktelenebb és legsemmitmondóbb bejegyzést is megírnom. Igazából amikor 3 évvel ezelött elindítottam nem gondoltam arra, hogy ennyit meg fog élni, főleg azt figyelembe véve, hogy milyen politikát folytattam az elmúlt időszakban.

Persze a bejegyzés rövidsége annak is köszönhető, hogy mára két komoly feladatom is van. Egyik a válságkezelő és növekedési program parlamenti beterjesztésére  a másik pedig az esti tv-beszéd.

Az első nem lesz túl hosszú, mert lényegében fogalmam sincsen mit lehetne tenni a Válság megfékezésére. Hiába vettem fel többmilliárd euro hitelt, hibába hoztam látszatintézkedéseket, nem segített egyik sem. A Tibi azt mondta, hogy neki kiváló Válságkezelő tervei vannak, csak ehhez az államformát kellene diktatúrára változtatni. Nekem tetszik az ötlet, de szerintem az Ellenzék olyan feltételeket szabna, amik lehetetlenné teszik az egyeduralmat.

A másik az esti TV-s szereplés. Ide rengeteg gazdasági mutatóval készülök. Bármikor tudok példákat hozni a közel- és távolkelet gazdasági mérőszámairól. Fejből vágom Új-Guinea tengeri élővilágát és kalózkodásból szerzett bevételeit éppúgy mint Uganda ingatlanberuházásait az elmúlt 50 évre visszamenőleg. Ezek fontos adatok. Annyira azért nem félek ettől a megmérettetéstől, hiszen a feltehető kérdések listáját már múlt héten megküldtük a média számára, így nagy meglepetés nem érhet. Ha mégis eltérnek a menetrendtől, akkor Veres Jani haverja már készen áll arra, hogy a renittensek autójába megfelelő mennyíségű kábitószert és pedofil képet csempésszen. 

Szóval ezeket a feladatok kellőképpen előkészítettem. Biztos, ami biztos felvettem a szuperhős ruhámat, ha bárki elájulna a beszéd vagy az előterjesztés közben, akkor az karjaimba kapva menthessem meg. Mindenre fel kell készülni!

Amúgy a szombati party remekül sikerült, végre minden talpnyalóm Barátom lehetőséget kapott, hogy ha nem is nyalhatta meg a seggemet, foghatot velem kezet, de fingszagomat szavaimat magába szívhatta. Ennyi jár nekik, ha már naponta el bírják olvasni azt a sok zagyvaságot és hazugságot, amit írok nekik.

Bár ez a blog nincs meg 3 éve, sőt még 3 hónapja sem, de itt is szeretném megköszönni az olvasók támogatását, hiszen már napi 600-700 olvasója van az oldalnak és azért ez jelent valamit. Köszönöm.

Húzz rá cig.. akarom mondani, minden jót Barátaim!

Aprópó ez a Petőfi a Falu végénnel szerintem elvetette a sulykot.. nem?

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/haromeves_lett_a_blog

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr29946683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LPG88 · http://lpg88.blogspot.com/ 2009.02.16. 18:53:51

Látom sok a ráérős ember, aki humorosnak szánt bejegyzéseket írogat, humoros-gunyoros weblapokat vagy képeket gyárt. Kár, hogy ettől Gyurcsány nem fog lemondani, és senki sem lesz okosabb. Ja, és persze nem történik semmi. Ez olyan orbános harcmodor.

Minek kihegyezni egy emberre (bocs, gyurcsányra) a dolgot, paprikajancsi csak egy báb - a rendszer ezer arca közül az egyik.

Én kérek elnézést...

Ványadt (törölt) 2009.02.17. 22:37:02

LPG88 ez csak egy kurva blog! Most beszélhetnénk a világösszeesküvésekről és a cionista bandáról,de ez a blog csak egy paródiája egy seggfej blogjának. Feltételezem,hogy a készítőnek sem az a szándéka,hogy ezzel lemondattassa Gyurcsányt. Próbálj néha mosolyogni vagy legyél öngyilkos. Üdv

LPG88 · http://lpg88.blogspot.com/ 2009.02.18. 13:05:05

@Ványadt: Nem kell engem kifigurázni ide nem tartozó dolgokkal, nagyon jól tudod hogy milyen jelenségre utaltam.

"Köszönöm" inkább nem leszek öngyilkos, ezeken az oldalakon már nem tudok mosolyogni. A témán sem tudok mosolyogni, szerintem nem nekem van ízlésficamom.
Vannak dolgok, amin nem elsősorban mosolyogni kéne.
Hanyadik oldal ez, mi? Hanyadik kifigurázás. Magyarázza el nekem valaki, hogy mi a francnak.
süti beállítások módosítása