Kedves Barátaim, sajnos nem tudtam irni az utobbi két napban, mert elromlott a gépem. Már napok óta nagyon furcsán viselkedett. Amikor leirtam valamit és lefuttatam a helyesirásellenörzőt, akkor nem csak a nyelvtani hibákat kezdte el kijavitani, hanem a hazugságaimat is átirta igazra. Igy pedig nem tudtam kitenni az irásokat, mivel azt mégsem irhatom le, hogy csődben az ország és nemsokára mi is Izland sorsára jutunk. Lássátok be ez nagy botorság lenne. Szóval elromlott. Először azt hittem, hogy valami hackertámadás történt és a támadó hozzáfért a gépemen lévő államtitkokhoz is. De aztán a Tibi megnyugtatott, hogy akkor már minden kint lenne a neten. A tolvaj ezeket úgysem tudná más államoknak értékesiteni, mivel kb annyira értéktelenek, mintha valaki a Vidámpark honlapját próbálná feltörti és megszerezni a hullámvasút nyitvatartási idejét. Ettől megnyugodtam kicsit.

Aztán megmutattam a laptopot a kapcsolat.hu moderátorainak. Ők testesitik meg számomra az igazi rendszergazdákat. Tudásuk mindig is lenyűgözött, ahogy kézzel törlik a napi sokezer engem becsmérlő bejegyzést az oldalról. Ők annyit csináltak, hogy kitörölték a Kukát illetve pár fájt megmoderáltak, mint például az öszödi beszédemet leiró word dokumentumot. utolsó kétségbeesésembe a legfőbb szakembereket kerestem fel. Az ügyfélkapu.hu és a kormányszóvivő.hu üzemeltetőit. Ők optimalizálták a gépemet, igy mostanra már a bootolás is kb 15 percig tart, majd a végén egy kék képernyő üdvözöl rajta sok számmal.

Most egy rózsadombi internet kávézóban ülök és onnan irom nektek ezeket a sorokat. Mivel a gépem ezek szerint javithatatlan, ezért most pár napig nélkülöznöm kell, amig a közbeszerzési eljárás titokban lezajlik. Szerencsére Tibi egyik haverjának van egy számitástechnikai boltja, ahonnan akár 1 millió forintért is lehet laptopot rendelni. Ha már úgyis rendelek, akkor veszek belőle pár száz darabot. Csak ki ne derüljön!

Szurkoljatok Barátaim, nehogy lebukjak!
 

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr69970666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása