Hétvégi bejelentésem bizonyára üdítően sokkolóan érintett titeket kedves Barátaim. Öt-tíz Többszáz levelet kaptam, melyben gratulálnak könnyek közt kérlelnek, hogy ugye csak füllentettem, mint ahogy ezt már megszokták tőlem. Hát persze!

E nagy hír ellenére meglehetősen szűkszavú a mai bejegyzésem:

"Természetesen a blogot folytatom, ebben nem sok változás lesz. Továbbra is, amint lehet, diktálok vagy írok bejegyzéseket, és olvasom a kommentárjaitokat, reakciótokat."

"Nehezen élném meg, ha elveszítenélek Benneteket. Láttam némi pityergést a kongresszuson, de pityeregni nem kell. Tudjátok, tenni kell a dolgunkat - ez egészen biztosan nem változott."

Ezeket és még pár hasonló közhelyet mondtam a blogos barátaimnak, de igazából magyarázatot vagy indokokat nem hoztam fel nekik. Minek, úgysem értenék és még ezt a parányira zsugorodott rajongói tábort is elveszíteném. Természetesen nektek Barátaim mág a hír kiröppenésének pillanatában kifejtettem az okokat a http://anti-gyurcsany.blog.hu/2009/03/21/breking_nyuz_57 bejegyzésben

Nem gondolom, hogy ezek a búcsú pillanatai lennének, nem is úgy írtam sem nekik, sem nektek, csak tudjátok fontos megőrizni a látszatot.

Ne idegeskedjetek, ha mégse terveim szerint alakulnak a dolgok, akkor - bár Kurva-országnak kevesebb kárt okozva - de mindig fogok annyi baklövést elkövetni Pártom színeiben, ami elégséges ahhoz, hogy a blogot folytassam.

Legyen mára ennyi elég, dolgozzatok Barátaim!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/a_blog_nem_all_le
WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr551019908

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.28. 15:16:32

Meghal a cselszövő, dúl a rút viszály: Gyurcsánynak annyi Egy langyos-kellemes tavaszi szombaton miért is menne ki az ember kirándulni a természetbe, kit érdekelnek a bagzó nyulak, amikor nincs is annál szórakoztatóbb, mint ami zárt ajtók mögött, telefüst…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása