PeterBogyo 2009.01.13. 16:22

Máraitól

Barátaim! Ma nem volt miről írnom, hiszen a szmogriadó sikeresen végetért. A médiában ugyan igyekeztem azt a látszatot kelteni, hogy az autóforgalom korlátozása hozta meg ezt a sikert, de azért minnyájan tudjuk, hogy a forgalom csak 18%-al csökkent ami közel sem elegendő ahhoz, hogy a levegő ilyen szinten egyik napról a másikra megtisztuljon.

Tehát nincs miről írnom, ezért aztán előkotortam egy Freedom House jelentést amiből a számomra szimpatikus részt idéztem. Arról persze nem tettem említést, hogy ez csak az országok besorolása, illetve a világ régióinak általános értékelése. Ebben nem nehéz az élre törni, mivel velünk együtt Ausztria, Szlovénia, sőt Szlovákia is hasonló pontot kapott. A lényeges részt, a részletes országonkénti értékelést csak májusban fogja kiadni a szervezet, amiben az elmúlt évekhez hasonlóan megint elmarasztalnak bennünket. Épp ezért arról sem teszek említést, hogy ezt a "szép eredményt" már kormányzásom alatt sikerült lerontanom, mivel ez a Kurva-ország a 2006-os év alapján 2,14 demokráciapontot kapott, vagyis visszacsúszott a 2005-ben elért kerek 2-höz képest. Köszönhetően a korrupciónak és a vezetésbe vetett hit megingásának. Lárifári.

Írtam még, hogy kaptam egy Márai idézetet is egyik jóakaromtól. Nagyon örültem neki és boldogan olvastam a "A világról és a torzításról" szóló idézetet, melyben magamra ismertem, mint az igazmondás, a hősies kiállás és a becsület bajnoka. A levélben volt egy másik idézet is, mely már elvette volna a kedvemet, így ezt nem tettem közzé, de itt megosztom veletek Barátaim. Talán érdemes elgondolkodni, hogy ezt miért is ajánlhatta nekem az, aki ezt fontosnak tartotta megírni.

Az idézet szintén Márai Füveskönyvéből való és eképpen hangzik:

 

"A hazugokról
A hazug ember mindig gyorsan beszél, darálva és hadarva. Nagyon vigyáz, hogy a
hazugság mellékes részletét a valószerűség minden árnyalatával feldíszítse
. Aprólékosan leírja annak ruházatát, kivel nem találkozott, de azt hazudja róla, hogy éppen
az imént látta. Kétségbeesetten hazudik, mint a jó tanuló, aki fújja a leckét.
A hazug embernek nincs igazi képzelőereje; legtöbbször cél nélkül hazudik; nem
tudja, hogy a legegyszerűbb valóság sokkal érdekesebb, mint minden, amit ő összehazudhat."

Gyerünk Barátaim, kúrjuk el amit lehet!

 

Forrás: http://www.kapcsolat.hu/blog/display/72624

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr34875148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása