Remek hely ez az Oman. Napfényes tengerpart, pálmafák, tenger, igazán jól érzem magam. Nyaralok. Ezért nem írtam.

Megtudtam még jópár dolgot az arab világról és szokásaikról, amit érdemes volna odahaza is bevezetni. Egyik és legfontosabb a zakát. Ez eredetileg a szûkölködõk ellátásának fedezésére, segítésére szolgált, s minden muzulmán fizette.A muszlimok jövedelmük vagy vagyonuk egy meghatározott részét adták, s eredetileg nem is alamizsna, hanem adótípus volt, amit minden felnõtt fizetett, de ma már a legtöbb arab államban megszüntették. Jól látjátok, ez eléggé hasonló a luxusadóhoz, csak ezt mindenki fizeti, szegény és gazdag egyaránt. Hiába, ha közeledni akarunk a közel-kelethez, akkor nekünk is fel kell vennünk az ő szokásaikat és életvitelüket, legalábbis részben. Ez a rész tökéletesen összevág azzal a tervemmel, hogy ebből a pénzből majd a szegény kisebbségi családokat támogathassam.

 Van sajnos pár dolog, ami viszont tilos, de ezekből csak a nekem tetszőeket vennénk át. A teljes lista a következő ( a zöldeket átvesszük, a pirosakat nem)

Szóval TILOS

  1. részegítõ italok élvezete, fogyasztása (Ezt még meg tudom állni, amúgyis a kormányzáshoz józan élet szükséges. Tudjátok " Ön dönt, iszik vagy vezet!" és én természetesen vezetni akarom Kurva-országot)
  2. kábítõszer élvezete (Ezt biztosan nem tudom átvenni, hiszen a drága SZDSZ pont a drogfogyasztás mellett kampányol és ezzel teljesen elveszítenék azt a párszáz támogatót, aki még mellettük áll. Hiába szakitottunk mint koalíció, ez inkább közös érdek volt, mintsem az a színjáték, amit a médiának előadtunk. Apropó, most lesz az Oscar-díj, remélem jelölnek minket ezért az alakításért)
  3. a szerencsejáték (Ez fő bevételi forrásunk, tehát maradnia kell. Egyébként is most indítottam el a besúgójátékot a számla lottót, amitől azt remélem ,hogy a szerencsétlen lúzerek, majd tömegével fogják beküldeni a kapott számláikat. Igaz, ennek feldolgozása messze többe kerül, mint amekkora hasznot remélhetek tőle. De kit érdekel? Jó ötlet volt, megcsináltuk!
  4. a kamatszedés (Ezt szintén nem szüntethetem meg. Nem azért nem szabályozom a bankok működést és nem azért nem alkotok megfelelő szabályokat a pénzintézetek megregulázására, hogy aztán megszüntessem tevékenységüket. Ez a legjobb módszer a lakosok elszegényítésére. Kedvenc bankom a Provident, aki nem röstell 250-400% THM-et számolni a felvett hitelért cserébe. Ez persze lazán túllépi az uzsora fogalmát, de kit érdekel. Amíg nekem bevételem van belőle és jelentős összegekkel támogatják kampányaimat. addig az csinálnak amit akarnak.)
  5. a sertéshús fogyasztása (Nem szeretem a disznóhúst, inkább bélszínt, lazacot és kaviárt eszem. Gond nélkül képes vagyok lemonndani a sertéshús fogyasztásáról. És ha én képes vagyok rá, akkor Kurva-ország is képes.)
  6. a nem Isten nevében levágott állatok fogyasztása (Igazából ez sem érdekel. Kiadom, hogy a böllérek mondjanak el egy miatyánkot minden vágás elött. Sőt talán még arra is nyílik valami jogi kiskapú, hogy megbüntetthessem az ezt elhagyókat)
  7. a selyemruha viselete (Rengeteg jóminőségű selyemöltönyöm van. Sajnos ezt nem tudom támogatni)
  8. a férfiaknak arany ékszer viselete (Kedvelem az ékszereket, ezt sem támogatom. Meg aztán, hogyan hordanának akkor méteres keresztet a nyakukba egyes emberek)
  9. az emberölés (Ha ezt elfogadom akkor rengetek embert fosztok meg elsődleges bevételi forrásától. Főképp azokat akik leginkább rászorulnak. Bár nincs cigánybűnözés és emellett minden fórumon kiállok, azért magamban azért el kell ismerjem, hogy Pápán, még ifjú koromban, az iskolából hazafelé menet, nem egyszer pofoztak fel az ottani roma társadalom jeles képviselői, hogy így adjanak nyomatékot abbéli igényünknek, hogy a nálam lévő menzapénzből támogassam családjukat. Ott megtanultam, hogy félni kell tőlük, sőt rettegni és ha jót akarok akkor azt teszem amit mondanak. Őket nem lehet hátrányosan megkülönbözteni! Ők nem számonkérhetőek! Ezt sose feledjétek el Barátaim! )
  10. a tolvajlás (ugyanaz igaz mint az előzőre. Esetleg, ha bőrszín szerint sikerülne ezt szabyálozni, akkor hajlok a kompromisszumokra. A másik gondom, hogy félő a gazdasági bűncselemmények is ebbe a kategóriába esnek, így sok Barátomnak becsületes munkából kellene eltartania magát. Lássuk be, ekkora áldozat nem vállalható)
  11. a bálványimádás (Igazából ez kettős érzeteket kelt bennem. Egyrészt szeretem, amikor Barátaim hangosan éljeneznek, egy-egy rendezvényen. Másrészt sajnos az Ellenzék hívei is megteszik ezt. Valahogy korlátozni kellene, hogy csak rám ne vonatkozzon. Errő majd megkérdezem Tibit, mit lehetne tenni)
  12. Mivel a nemi érintkezés célja a gyermeknemzés, ezért ezt házasságon kívül tiltják. Ugyanígy tilos a homoszexualitás, és az önkielégítés is. (Ezt szintén nem tudom teljes egészében elfogadni. Az első mondattal még egyet is tudnék érteni, de az önkielégítést nem tudom megtiltani. Mit csinálnának akkor a képviselők a parlamentben, ha már a faszukat balhét sem verhetik ki? A végén még döntéseket hoznának! Ezt nem engedhetem! A másik pedig a homoszexualitás. Kevesen tudjátok Barátaim mennyire a szívemen viselem a melegek sorsát. Régebben, még KISZ-titkári időkben nálam voltak a legnagyobb bulik, ahol felsorakozott az akkori melegtársadalom apraja-nagyja. Szemtanúja voltam Fridi és VaránuszXavér első csókváltásának éppúgy, mint TerryBlack énekesi karrierjének vagy Imruska hódításainak. Szép idők voltak! Remek társaság, nagy bulik, szerelmek!)

Kedves Barátaim, ezzel a visszaemlékezéssel zárom mára soraimat.

Húzzunk bele Barátaim, messze még a cél!

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr5897156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SsPL71 (törölt) 2009.01.23. 18:36:02

Örülök, hogy találtam egy ilyen blogot, ha nem lett volna magam fogtam volna hozzá a készítéséhez.

Ma, rávettem magam, hogy reagálok 1-2 hozzászólásra az "igazi" Gyurcsány blogon.

Mondanom sem kell, hogy próbálva betartani az ottani szabályokat, de ellentétes vélemény nyilvánításomat, egy óra leforgása alatt kimoderálták.

Indokok: sértő és személyeskedés voltak.
Viszont az ott lakó "kedves" balos bloglakók ugyan ezt velem szemben véghezvihették.

Kissé felbosszantottak az ottani cenzúrázási elvek.

Sok sikert és egészséget a blog folytatásához, ezentúl ha tehetem gyakran fogom látogatni.

Üdv!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.23. 18:42:56

Köszönöm és örülök, hogy tetszik. Vicces h te is megfutottad ezt a kört amit én is. Poénból ideteszem a sztorit:) Köszönöm ha visszatérő vendég leszel. Garantálom valami vicceset vagy fricskázót mindig találni fogsz az oldalon :)

és most a sztori

Sziasztok!

Vicces történetet szeretnék Veletek megosztani, a sajtószabadság és a webes moderálás vagy inkább a szabad véleménynyilvánítás megnyirbálásáról.

Mai napon szerettem volna hozzászólni a Gyurcsány Ferenc által vezetett bloghoz, mivel az ott leírtakkal egyetérteni nem tudtam. Nemtetszésemet egy a blog.hu oldalon létrehozott oldalon (http:/anti-gyurcsany.blog.hu) is megírtam és ezt szerettem volna a Gyurcsányisták blogján is közölni.

A levelezést ideteszem, időrendben, megkommentálva:

Először regisztráltam magam az oldalon. Érdekes, hogy a hozzászólások és a különböző kommentfűzési, chatelési lehetőségek attól függnek, mennyit árulsz el magadról, mennyi adat birtokába kerülhet a Kapcsolat.hu. Tehát regelés után gondoltam hozzászólok és megjegyzem, hogy nem értek egyet az itt leírtakkal és véleményemet az anti-gyurcsany.blog.hu oldalon fejtem ki bővebben. Mivel minden hozzászólás csak kellő moderáció után jelenhet meg, ezért kb egy óra múlva kaptam a következő levelet.

Tisztelt Nuunius!

Értesítünk, hogy az általad létrehozott #391875 azonosítójú, Gyurcsány Ferenc blog komment tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (www.kapcsolat.hu/page/moderate) következő pontja(i) alapján:
- 4.4 Általánosan elfogadott normákba ütközik.
A moderátor az alábbi szöveges megjegyzést csatolta:
A betett link reklámnak minősül.
Amennyiben a döntéssel nem értesz egyet, a fellebbezés módozatait itt találod:
www.kapcsolat.hu/page/moderate
Kapcsolat.hu


Sebaj. Izé lárifári. Megadtam még pár adatot magamról és ezért fórumot is hozhattam létre. Örültem mint az a majom, annak a bizonyos testrészének, ezért hamar létrehoztam egyet, melyen megírtam röviden a véleményem, majd odatettem hol található meg ugyanaz, bővebben kifejtve.
Nem kellett várni egy órát sem és már jött is a levél.

Tisztelt Nuunius!

Értesítünk, hogy az általad létrehozott #26680 azonosítójú, fórum topik tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (www.kapcsolat.hu/page/moderate) következő pontja(i) alapján:
- 4.4 Általánosan elfogadott normákba ütközik.
A moderátor az alábbi szöveges megjegyzést csatolta:
A beidézett hivatkozásról egy kattintásra moderálandó tartalom van
Amennyiben a döntéssel nem értesz egyet, a fellebbezés módozatait itt találod:
www.kapcsolat.hu/page/moderate
Kapcsolat.hu


Ezt kicsit nehezebben emésztettem meg, mivel a hivatkozás hivatkozása nem megfelelő nekik, de megértettem mire gondolnak. Nem tetszik nekik amit írtam.
Nem vagyok az a típus, akit ez eltántorít és már-már kihívásnak éreztem, hogy még egy pár adatot megadva "kampányt" indítsak a blogom népszerűsítésére. itt nincs semmi feltétel, bármire indíthat az ember, csak szavazatok kell gyűjtenie. Nem fogod kitalálni, de jött a következő levél.

Tisztelt Nuunius!

Értesítünk, hogy az általad létrehozott #8307 azonosítójú, kampány tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (www.kapcsolat.hu/page/moderate) következő pontja(i) alapján:
- Idézett szöveg megjelenítése -
- 4.4 Általánosan elfogadott normákba ütközik.
A moderátor az alábbi szöveges megjegyzést csatolta:
A beidézett hivatkozásról egy kattintásra moderálandó tartalom van
Amennyiben a döntéssel nem értesz egyet, a fellebbezés módozatait itt találod:
www.kapcsolat.hu/page/moderate
Kapcsolat.hu


Na mondom, akkor újra felviszem a hozzászólást, idézve a teljes szöveget. Szinte már vártam a választ, pedig itt nem történt semmiféle linkelgetés, csak a post tartalma volt nekik nem tetsző.

Tisztelt Nuunius!

Értesítünk, hogy az általad létrehozott #391988 azonosítójú, Gyurcsány Ferenc blog komment tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (www.kapcsolat.hu/page/moderate) következő pontja(i) alapján:
- 4.6 Adattöbbszörözés (duplikáció).

A moderátor az alábbi szöveges megjegyzést csatolta:
Törölt hozzászólást ismétel.
- Idézett szöveg megjelenítése -
Amennyiben a döntéssel nem értesz egyet, a fellebbezés módozatait itt találod:
www.kapcsolat.hu/page/moderate
Kapcsolat.hu

Majd rögvest után érkezett a végső levél, mely pontot tett rövid, de annál esemény telibb kapcsolatunk végére.

A Nuunius felhasználói fiók végleges zárolásra került a moderálási alapelvek következő pontja(i) alapján:
- 5.3 A moderációs elveknek nem megfelelő viselkedés.

A moderátor az alábbi szöveges megjegyzést csatolta:
Regisztrálásod óta minden megnyilvánulásod a moderálási elveinkbe ütközött


Feltűnő, hogy itt már a Tisztelt megszólítás is elmarad valamint az eddigi reklamálási lehetőséget sem adják meg.

Így működik kis hazánkban a szabad véleménynyilvánítás, és valószínűleg a készülő sajtótörvény is hasonló erővel súlyt le a nekik nem tetsző műsorokra és véleményekre.

Reszkessetek!!!!

PS: Akinek van kedves és ideje regisztráljon náluk és tegyen egy kedves megjegyzést az oldalon, hátha unatkoznának a moderátorok :)

Nuunius

SsPL71 (törölt) 2009.01.23. 19:05:17

@Nuunius: hihetetlen, ezt nem akarom elhinni, hogy adófizetők adójából ilyen netes-ávósokat fizetnek.

A kedves moderátorok, gondolom nap végén vagy műszak végén széles, önelégült vigyorral távoznak, hogy ma már megint kimoderáltunk minden ellenvéleményt.

Nem hiszem el, hogy ilyen létezik 2009-ben Magyarországon.
Ezt nem lehet, média törvények alapján szabályozni, bejelenteni valami média rendőrségnek?
Ilyen egyoldalú vélemények gyűjteményét korlátozni, mivel tapasztaltam én is,hogy az "oda nem illő" kommenteket kiszabdalták, tehát nem hiteles, félrevezető, demagóg, látszat blog.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.23. 20:00:25

@SsPL71: igen igen, látom látod a lényeget. Az ottani moderátorok a volt, de azóta becsődőlt Amőba (alapítvány a fiatal baloldalért) fullbaloldalni elvadult rendszergazdái üzemeltetik. Horváth Lóránd pénzelte őket és gondolom pénzeli most is. Régen nekem is volt hozzájuk közöm, amikor még hittem benne, de azóta szerencsére átláttam a szitán. Hidd el, ledöbbenél ha tudnád mik vannak/voltak. Majd ha lesz rá alkalom akkor majd mesélek érdekeseket.

És igen ilyen létezik sőt, ha bevezetik az új médiatörvényt akkor még igyebbül korlátozzák a tvk és rádiók adásait. Szóval jót ne várj ezektől...

Rendőrségre nem tudsz menni, ők az üzemeltetők és le van írva, hogy azt tesznek amit akarnak (aszf) tehát igen csak az lesz kint amit ők akarnak, csak az ő véleményük lehet semmi más.
süti beállítások módosítása