PeterBogyo 2009.01.27. 20:53

Egy interjú

Jóestét Barátaim! Jóestét Kurva-ország!

Ez kicsit olyan, mint a Napló (vagy majd Tibit megkérdezem melyik TV2-es műsor tartalmát szerkesztjük Mi) beköszönőszövege lenne. Szóval este van és csak most írtam a blogomra. Tegnap kicsit belehúztunk az éjszakába és pár EU-s fejessel egy rakás rövidet benyakaltunk a protokolláris vacsora után, egy jónevű kupiban szórakozóhelyen. Ezek mennyit bírnak inni. Méghogy a magyar bírja legjobban a piát? Lárifári. Sajnos Barátaim nagyon hamar kiütöttem magam és utána már összevissza fecsegtem mindenféle módosítgatott költségvetésről, Zambia internetes fejlődéséről és Észak-Tirol gazdasági mutatóiról a jódli szemszögéből. Hollalaliíííí. Igen úgy rémlik még énekeltem is. Halványan dereng, hogy a Charlie féle SZPSZ (Száguldás, Porsche, Szerelem...) dal refrénjét egyszerüen SZDSZnek mondtam. De ez még hagyján. A "Sólyomként kéklõ hegyeken át" résznél a köztársasági elnök képét mutogattam és utánoztam fanyar arckifejezését, amivel mindig megvétózza azokat az intézkedéseimet, melyet a teljes diktatúra az ország jólétének érdekében akarok hozni. A "Szikrázik a brilliáns" résznél vidáman mutogattam (ha jól rémlik talán pont Andi Merkelnek) a zipzáramon fénylő brillt. Még jókat kuncogtam magamban, hogy milyen kár, hogy brilliáns és nem koráll (talán páran ismerik a viccet, ezért csak a poén: "-Magának minden zafír? -Nem a farkam csak akKOR ÁLL, amikor magával táncolok"). Pár geget még bevetettem, íme a teljesség igénye nélkül. Az "éles kanyar után cserélünk" - szövegnél vadul ráztam nemet a fejemmel. Én ugyan nem cserélek, még ha az Alkotmányt kell is megmódosítanom miatta. A "mellettem az álomgyönyörû nõ" - résznél pedig vadul mutattam a velem együtt mulató Lamperth Mónira.

Ezen kívül még táncoltam is. Tudjátok, nemcsak szeretek táncolni, de saját és talpnyalóim környezetem véleménye szerint egy Fred Aster veszett el bennem. Igaz nagyon mélyen és nagyon elveszett. Talán páran még emlékeznek arra a kis spotra, amin az előző választások idején, mintegy énem humoros oldalát megmutatva táncoltam. Az ötletet Hugh Grant Igazából szerelem filmjéből vettem, de ez az apró tény, nem rontja Grant amúgy erősen megtépázott hírnevét. Ebben is rokonlelkek vagyunk. Itt a film, nézzétek Barátaim. Ebből képet alkothattok milyen jó buli volt az este. https://www.youtube.com/watch?v=zOFnzesg5-c

Szóval jó buli volt. Olyan hajnali fél öt felé vihettek haza. Ledöltem az ágyba és csak dél körül keltem fel. Szerencsére a többiek is későn keltek ezért a Nabucco-csúcs tovább tartott a vártnál, érdemi eredmények pedig nem születtek, mivel mindenki másnaposan forgolódott csak a székében és kerülte a reflektorok erős fényét.

Nagy örömömre szolgált hogy MB-Józsi (én csak így hívom Barrosót) egy kedves videóüzenettel fogadott, amiben kiemelte fontosságomat és vezető szerepemet. Pedig ha ott lett volna tegnap a bulin, akkor most rögtön átadná nekem a posztját. Mert sokmindent nem tud a magyar és legfőképpen én, de bulizni azt igen.

Erre igyunk Barátaim! Most pedig erre is!

Ja a lényeg majdnem kimaradt. Így van ez ha másnapos az ember. A blogon ma egy jó hosszú és felettébb kusza interjút olvashattok amit a Mozgó Világ hozott össze a januári számában. Maga az interjú is érdekes, mivel be-be idézget egy 2003-as szintén MV interjúból, így tevé a múltat jelenné, a jelent jövővé és a cikket teljesen érthetetlenné.

Tehát, akinek még van lelki ereje az olvassa el a cikket.

Aztán nyissunk ki egy üveg whiskey-t és bátran húzzunk bele Barátaim!

 

Forrás:http://kapcsolat.hu/blog/display/73282

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr70906991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása