Ma sem írok a Barátaimnak. Nem hiányzik a nyálaskodásuk, hogy "Kellemes hétvégét Miniszter úr" és közben a nyelvük szinte érzem az ánuszomon. Szóval ma egy nagy faszt fityiszt kapnak, nem bejegyzést, de nektek Barátaim elmondom mi történt. Aztán lehet, hogy mégis írni fogok a blogomra és majd behazudok valami korábbi dátumot. Így szokott ez lenni, de hisz tudjátok Ti is.

Tegnap beugrottam a Tibihez, pár tanácsért és ha már ott voltam gyorsan mondtam sok okosságot a rend éber őreinek is. A legfontosabb, hogy nem lehet cigányozni. "Sem a kocsmai kvaterkázás, sem interjú, sem intézkedés közben." Ebben zéró-tolleranciát hírdetek. Amúgy jó szó ez a kvaterkázás. Szép lengyel magyar szó. Azt jelenti, hogy nagyobb étkezés után, kellemes társaságban kedélyesen és mértékkel történő borozgatás. A kocsmában maximum zsírosdeszkát kaphat az ember, meg egy kést a szívébe, de azt már megszokhattátok Barátaim, hogy sok olyan szót használok, aminek jelentéséről csak halvány fogalmaim vannak. Tehát nincs cigányozás. Punktum.

Azt is mondtam, hogy a rendőrség ne nézze a bűnözők társadalmi helyzetét. Ez persze nem azt jelenti, hogy A6-os Audikat és Lexus-okat fognak  igazoltatni a jövőben, ennyire azért nem vagyunk bátrak. Sokkal inkább azt jelenti, hogy a városban 52-vel száguldozó trabantosokat mostantól, mint notórikus gyorshajtó fogjuk számon tartani. Ez a szabály természetesen nem vonatkozik a tuning-ladákra, ők továbbra is azt tesznek, ami jólesik.

Aztán kiadtam Tibinek a feladatot, hogy dolgozza ki a rendőrség, ügyészség és bíróság REFORM-ját. A demokráciának három pillére van. Kormányzat, igazságszolgáltatás és rendfentartás. Ez  volt az ókori görög demokrácia alapja is. Ha ezek között összefonódás van, akkor az már diktatúra. Ennek alapjait készítjük most elő.
 
Utánna még behallgattam egy beszélgetésbe, amit egy járőr folytott a központtal. Éppen igazoltatott egy embert és róla adott személyleírást.

- ... szóval 165 cm magas, izmos, sportos testalkatú, kopasz, feje borotvált. Ci...
- Vigyázz Béla mert most jött be a Gyurcsány! - suttogta a központos.
- .. akarom mondani cinikusan mosolyog. A bőre színe pedig kreol- folytatta a járőr.
- Tehát sokat jár szoláriumba, ezt feljegyzem az egyéb rovatba.
- Neeem, nem úgy értettem. A bőrszíne elüt az átlagtól, olyan szürkésbarna
- Arab a fickó? - majd összerezzent, de én bíztatóan mosolyogtam, hiszen csak a cigány szó lett tilos.
- Nem, nem arab. Tudod, olyan más színű a bőre.
- Sárga? Akkor kínai lehet.
- Nem bazzeg, sötét a bőre érted?
- Persze - mondta a központos - akkor néger, izé színesbőrű.
- Jó mindegy hagyjuk, van valami a személyleírás alapján.
- Nem nincsen, nem kőrözünk ilyen személy.
- Jó akkor elengedem.
- Ej de kár, pedig ha cigány lett volna, akkor pont a Sztojkára illene a személyleírása. - Aztán tudatosult benne mit mondott és szégyenében a szolgálati fegyverével próbált öngyilkos lenni, a további vizsgálatok és nyilvános megszégyenülés elkerülése végett. Már éppen ugrottam volna oda, hogy megakadályozzam, de mire letéptem ingemet - ami alatt a GY betűs szuperhős ruhát hordom - meghúzta a ravaszt. Azt hittem elkéstem, de mivel a lőszerhasználatot már rég megtiltottam ezért a fegyver csak üresen kattant a halántékánál. Innen is látszik milyen remek intézkedéseket hozunk mi a Tibivel.


Továbra sem értem, miért kell az etnikai hovatartozást is meghatározni, elvégre mindannyian egyformák vagyunk.


Jó hétvégét Barátaim, pihenjünk egy jót, hiszen nemsokára már aludni se merünk majd éjszaka.

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr75941317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jpmjpm 2009.02.14. 16:11:03

Vicces vagy! Jókat nevetek! :)))
süti beállítások módosítása