Bocsánat, hogy nektek kedves Barátaim nem írtam rögtön, de nagyon elfoglalt a karácsonyi készülődés. Most végre pihenek, síelni vagyunk a családdal. Hoztam az egész pereputtyot. Hatalmasokat csúszok lefelé a leejtőn, persze annyira nem mint Kurva-ország, de azért próbálkozom. Az idén kipróbáltam a sífutást. Ez hasznos lesz majd a választások után, hiszen akkor fel kell majd kötnöm a nyúlcipőt. Jó lesz gyakorolni!

A karácsonyi menű nagyon jól sikerült. Persze próbáljuk kerülni a magyar ételeket (nekem például a magyar menü libamájból ,sonkával ízesített káposzta-krémlevesből és rácpontyból áll.) Piroska miatt bolgár szokás szerint tartjuk a karácsonyt. Gondolom, nem is tudjátok, hogy még a karácsony szó is onnan származik a kracsun szóból, ami téli napfordulót jelent. Az egyik érdekes szokás, hogy ilyenkor nem az asztalnál hanem a földön eszünk. Áldom az eget, hogy Piroska nem busman, mert akkor bogarak és kaktusz kerülne az ünnepi asztalra, esetleg mellé egy strucctojás. Aztán este elnyúlnánk a homokban és remélnénk, hogy a vacsink nem mászik bele a fülünkbe az éjszaka. Mondjuk  Busman-országban is valami nagy ember lennék, én őrizném a vizesgödröt. Amikor senki nem figyel jól belepisálnék. Hiába, nem tudok megváltozni.

Most a vacsora elött kezembe került egy Financial Times így végre csillapíthatom információéhségemet. Beleolvastam és mit látok, drága vértestvérem, Jánosik György ükükunokája a Ficó megint okosakat mondott. Az látszik, hogy retteg a Fidesztől, és az is látszik, hogy a Jobbikot még nem is ismeri. Pedig ha valaki, akkor a Vona tutira borsot tör majd az orra alá. Sajnálom szegény Robertet. Annyi közös van bennünk. Például ugyanúgy utáljuk Kurva-országot. Ő odakint keseríti meg a magyar kisebbség életét, én itt teszem ugyanezt a nagyobbsággal. Ismét új szót alkottam! Büszke vagyk magamra.

Kívánok nektek Kellemes Karácsonyt és Boldog új Évet! Még pár hónap és elhúzunk!

 

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/a_bevasarlas_meg_hatra_van

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr501633496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása