Mára sikerült kipihennem a tegnapi betegségemet. Reggel ébredve rögtön ki is próbáltam magamat és Totót magamhoz hívtam, aztán libamájas velőscsontot ígértem neki. Szegény kis állat elhitte miközben én egy száraz kiflicsücsköt gyömöszöltem a szájába. Elégedetten nyugtáztam, hogy megint tudok füllenteni.

"Nagyon biztató a tegnap bejelentett adó- és szociális reform fogadtatása a szakértők részéről. A reakciók alapján úgy tűnik, valami ilyesmit vártak, nem okoztunk tehát csalódást." Igaz ebben a Kurva-országban nem csak szakértők laknak, hanem egy nép is, aki valami magyaroknak nevezi magát, de velük könnyen elbánok, hiszen semmit sem tehetnek reformjaim ellen.

Megnézem mi a reform szó eredeti jelentése: átalakítás, változtatás, újítás, javítás, rendezés. Szép-szép, de  utasítani fogom az MTA-t, hogy ezen változtassanak. Az egyetleg és igaz jelentése a kovetkező: "Amit én akarok és keresztülviszem tüzön-vizen át, még ha az egész kurva ország bele is döglik". Valami ehhez hasonlót kellene megfogalmazni. Ez az én reform szavam jelentése. Tehát amikor kimondom szeretném, ha mindenki erre gondolna. Olyan vagyok mint a Terminátor. Nem lehet megállítani. A refromokat meg kell lépni, még ha ez nektek fájni is fog, sőt még ha bele is döglötök Barátaim. Azt gondolom ezt az áldozatot vállalni tudjuk. Azt szeretném, ha a reform szó hallattán az embernek görcsbe rándulna a gyomra és kiveré a veríték. Ha a szó vetekedne a rák, halál, pestis, dögvész szavakkal. Úgy érzem jó irányba haladnak a dolgok. Sajnos tudom kevés az idő, de ezt a célt mindenképpen el kell érnem!

Maga a válság kapóra jött, hogy a refromjaimnak szabad utat kapjanak. Mostantól bármilyen rossz és hibás, emberiségre káros döntést végig tudok vinni a válságra hivatkozva. Ez a szép ebben. Lényegében a válság nekem dolgozik, hát remélem sokáig nem tudunk kilábalni belőle.

Hát ezt tartástok szem elött Barátaim!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/display/73391

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr49912639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúrófény 2009.01.30. 16:47:07

Egyik szar, másik kaki,
Válasszon hát az aki
ütődött vagy eszement,
Szart ér ám a parlament!
süti beállítások módosítása