Meglepetéssel és örömmel olvastam az új amerikai elnök nyilatkozatát. Úgy látszik nyomon követi karrieremet és nyilatkozataimat, ugyanis amikor egészségügyi miniszter jelöltjéről kiderült, hogy adócsaló akkor ezt mondta: Elkúrtam! Amikor meghallottam, a büszkeségtől dagadt  mellkasom és rögtön a szívembe lopta magát a fickó. Már várom, mikor nevezi az USA-t Bitch-countrynak illetve hívja támogatóit MyFriends-nek. Hiába, a nagyoktól tanulni nem szégyen.

Tulajdonképpen megérdemelném, hogy utat nevezzenek el rólam. Ha ez nem lehet, akkor pár utat a nevemre veszek. Régen is divat volt a nagy vezérekről elnevezni a város útjait. Volt Lenin kőrút, meg Sztálin út. Azt hiszem a Ferenc kőrút tökéletesen megfelelő lesz számomra. Most jut eszembe, hogy akkor meg Orbán le fog csapni az Orbán útra. Ezt nem engedhetem. Ide nekem az Istenhegyi utat is, meg a Királyhágó utcát. Igen, ez valóban méltó éke lesz híremnek.

A mai blogon egyébként megint csak igérgetek. Sokan azt hiszik, hogy ezek igaz megnyilvánulások, sőt néha még bennem is megfordul egy pillanatra, hogy akár törödhetnék is Kurva-országgal. Aztán elhesegetem ezeket a furcsa, tőlem idegen gondolatokat. Ígérek fűt és fát. Ígérem, hogy segítem a családokat, megoldom a devizahiteleket, megtartom a munkahelyeket. De semmi ötletem sincs, hogy ezt hogyan tegyem. Meg igazából nem is érdekel. Amíg tűr a nép, addig irányítható. És ez a lényeg! Azt tegyék amit akarok és ne vegyék észre a lényeget. Azt, hogy a válságot, illetve azt hogy ennyire eldurvult, azt Mi idéztük elő. Nem más, egyedül Mi.

A végén annyira belemelegedtem ebbe az új szerepbe, hogy még arra is jutott energiám, hogy kicsit pocskondiázzam az Ellenzéket. Már-már a rasszizmus határát súrolja a következő mondatom "Elenyészni látszik a hazafiasság maradéka is azon politikusokban, akikben a kormány iránt érzett gyűlöleten és megvetésen kívül lassan alig lehet mást találni." Olyan szép ezt tőlem hallani. Hiszen mindenki tudja mekkora hazafi vagyok, hogy mit jelent nekem az ország, annak hagyományai és jelképei, és persze a nép. Semmit. Az ég világon semmit. Jó példa erre Dunaszerdahely, az IMF hitel feltételei, a cigánykérdés kezelése és még sorolhatnám estig.

Tegyétek a dolgotokat Barátaim, én is teszem az enyémet!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/minden_eronkkel_a_valsag_lekuzdesen_dolgozunk

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr23922447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása