A mai bejegyzés igazán jól sikerült, semmi érzékeny témát nem kellett emlitenem. Elmeséltem, hogy tegnap az Origon hogyan cseteltem. Sajnos egy fontos és az ország egészét érintő kérdés nem tudtam tovább titkolni. 10 napja nem voltam futni!!! Szörnyű hir ez az ország egészének , még a Válság is eltörpül mellette. Lehet, hogy legutóbb amikor 'Húzzunk beléztem' akkor nem csak a kezemmel kapáloztam, de a lábammal is csináltam valami furcsa mozdulatot. Hiába, a reflexeimnek sem tudok parancsolni.

Majdnem egészen éjfélig cseteltem. A végén már csak egy csetelő maradt. Dzsenissza13 volt a neve és egészen belemelegedtünk a beszélgetésbe. Megtudtam róla, hogy hosszú szőke  a haja, sötétzöld vadmacska szeme, a többiek szerint jó alakja van és hogy a rajztanára milyen imádnivaló ember. Még egyszer modellt is állt neki egy akthoz. A végére annyira összebarátkoztunk, hogy gondoltam húzzuk meg bele és megadtam neki azt a számomat amin akkor hivnak, ha valamit jól csinálok, azon a kutya se keresett már évek óta. Ő azt mondta, hogy le van merülve a mobilja és töltsem fel neki, hogy beszélhessünk. Természetesen feltöltöttem, de azóta sem hivott. Nagyon szomorú vagyok emiatt. Lehet, hogy valamit megint elkúrtam? Nem ez lenne az első eset és valljuk be Barátaim nem is az utolsó.

A szerda nagyon rossz nap volt. A fogászaton kiderült új hidat kell csináltatnom. Azt hittem a Megyeri hid felépitése elég kiadás lesz, ráadásul még ott is rengeteg a kifizetetlen munka, erre most kell egy másikat is épteni. Igaz, ez talán egy kicsit kevesebbe fog kerülni mint az. Már most megbiztam egyik csicskámat, miniszteremet, hogy irjon ki pályázatot a hid nevére. Az interneten lehet majd szavazni rá, de remélem a CsákNorisz meg a NemcsákKároly nem fog szerepelni a listában. Sajnos mivel az én számban lesz ezért a listán az Igazság hidja sem szerepelhet, ugyanis igaz szó már több éve nem hagyta el a számat.

De van jó hirem is. A konditeremben ki tudtam nyomni a 100kg fekve. Ez komoly teljesitmeny és igy már bátran és bizakodóan tekintek a 2010es választások elé. Ha politikában nem is, de szkanderban mindenképp győzni fogok, és higgyétek el Barátaim, az új választási törvényben már ez alapján osszuk ki a mandátumokat. Erről én kezeskedem.

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/par_het_futas_nelkul

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr48956641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása