... vagy főpolgármester, még nem döntöttem el, de mint a hírekből is kiderült valami magasabb tisztségre fáj a fogam, mint ez a Fáncsi, vagy mittudoménmilyen alapítvány, amit most vezetek. Sajnos Demszky annyira beette magát a főpolgármesteri székbe, hogy egy "magyaroknyilais bombával" sem lehet onnan kirobbantani, pedig azt láttuk milyen pusztításra képes. Ez a fickó, egy igazi túlélő. Pártjából már alig páran maradtak csupán. Sokan melegebb éghajlatra költöztek, mások pedig kikeresztelkedtek, de ő mint valami betontömb áll a főpolgármesteri hivatal élén és nincs az az erő ami képes volna kimozdítani onnan.

Ez a hasonlat szöget ütött a fejemben (auu) és felbéreltem egy roma származású építőmunkást, hogy egy csákánnyal felszerelkezve bontsa meg a betont Gábor körül. Adtam is neki 20ezer forint előleget, hogy lássa nem viccelek. Pár nap múlva visszamentem és a dolgos cigányembernek nyomát se láttam. Csupán egy csákánynyelet találam illetve egy papírt valami macskakaparással. Hamar felkerestem országos cimborámat, Orbánt. Na nem a Vikit, hanem a Kolompárt, akit egy balatoni gyermektáborban értem utol. Ne ijedjetek meg Barátaim, nem rászorultakat üdültetett, hanem barátai körében töltötte a hétvégét valami EU-s forrásból sikkasztott pénzből. Szóval gondoltam ha más nem, ő biztos képes elolvasni ezt az irásnak aligha nevezhető firkálmányt. Nem tévedtem, neki ez is sikerül, cserébe csak azt kérte, hogy gondoskodjak valami enyhe itéletről a most folyó bírósági ügyében. Ennyit természetesen megtehetek érte, hiszen áldott jó ember. A papíron a következő szöveg állt. "Ídesnaccságos Elnökúrambátyám. A munkát még csák hírbű se ismérem, de a pízt, segílyke gyánánt örömmel fogádtám, bár kicsit keveseltem, ezírt a MÉH-ben eládtám a csákány fejít is. Á Dévlá áldjá meg."

Új tervet kellett hát kieszelnem, olyat amivel győzelmet arathatok Demszky és Mékpísz felett. A BKV körüli zűröket kihasználva fogom eltenni láb alól riválisomat. A négyes metró építése épp kapóra jön. Elterelem a fúrópajzsokat és azzal ütöm ki a betonből a főpolgármestert. Természetesen meg kell kérnem Tibi barátomat, hogy keressen az archívumban valami videófelvételt, amint jól láthatóan a magyar szélsőjobb hajta végre a Bocskor-Boros elterelését. Tervemben egyetlen aprócska baki van csupán, mégpedig az, hogy fúrópajzsok - az építkezés folyamatos csúszása miatt - csak 2040-ben fognak kiérni Budakeszire. Addig még van időm, türelmes vagyok és kivárok.

Húzzatok bele Fúrópajzsok!

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr591411693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jpmjpm 2009.09.28. 11:26:43

"Csupán egy csákánnyelet találam..." Lol

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.09.28. 13:14:10

Ezt könnyebb javítani mint a sokévnyi kárt amit tettem az országnak.
süti beállítások módosítása