Múltkori bejegyzésemben azt ígértem, másnap írok. Hazudtam, na bumm. Nem először fordul ez elő velem, és higyjétek el nem is utoljára. Tehát most az előző bejegyzést pótolom, aztán majd jön a következő.
 
Mint a címből is kiderül arról a kis viskóról fogok írni nektek, amit a napokban vásároltunk meg Dés Lacitól. A ház azért is nagyon jó vétel, mert pont jóbarátom Viktorka melletti telken van. Pár éve volt a Bagi-Nacsa féle párosnak egy műsora ahol Én és Viktorka mindig a telek kerítésénél vitatjuk meg ügyesbajod dolgainkat. Hát ez nem álom többé. Megcsináltuk!
 
"Klára szerint már megismerkedésünkkor azzal kecsegtettem, hogy előbb-utóbb lesz egy takaros vidéki házunk. Mi tagadás, nem siettük el." Nektek Barátaim ugyanígy igérgettem és igérgetek, láthatjátok csupán 10-15 év és huss megvalósul. Hipp-hopp. A blogban, szokásom szerint olyan dolgokról szakértek, amikről gőzöm sincs. Mint jó paraszt (elnézést népünk dolgos földművelő gazdáitól, hogy őket ezzel az alakkal egy lapra írom. szerk), ások, ültetek, trágyázok. Sőt a gyerekek még fára is másztak, persze nem annyira mint Ti teszitek barátaim ha megláttok a tv-ben...

A helyiek, - bizonyára nem tudták ki vagyok - kedvesen fogadtak, sőt páran még tanácsokkal is elláttak. Egy idősebb bácsika például azt tanácsolta, hogy erős kötelet kössek a növendékfák ágára, mert késöbb még hasznát veszem, ha jön az elszámoltatás. Nem tudom mire gondolt, de megfogadom a tanácsát.
 
Ezután kis történelemlecke következik. Hiába no, olyan vagyok mint a Havas, mindenhez értek. Tehát Bernivel rákerestettem Kötcsére a wiki-n és parányi módosítással bemásoltam barátaimnak. Hadd higyjék mennyire művelt vagyok, holott még a google-t sem tudom használni. Hiába na, nem érthetek mindenhez. Amire nagyon büszke vagyok, hogy bár alig pár napja vásároltam meg a birtokot, már fent vagyok mint a község híres embere. Na ehhez mit szóltok Barátaim? Azért mégis vagyok valaki!
 
Végül, de semmiképp sem utolsó sorban beszélek a munkáról. Arról, hogy el kell fogadtatni a költségvetést, de ami talán még ennél is fontosabb, hogy a PTK módosítás átcsússzon. Tudjátok ez tartalmaza azokat a módosításokat amikkel megpróbáljuk megerősíteni Tibike erősen megtépázott tekintélyét.
 

Még ide tartozik, hogy november 4-én az 56-os forradalom leverésének napján nagy bulit tartottunk. Aznap ünnepeltük az MSZP 20. születésnapját. Sajnos sokan rosszindulatot, rejtett üzenetet vélnek felfedezni az ünnep és a dátum között, miközben erről szó sincsen. Egyszerűen ennyire leszarjuk és nekünk - higyjétek el - ,hogy ünnep volt az a nap. Ezt nem is rejtjük véka alá, ezért volt az ünneplés.

Jól bebasztunk!

 

Forrás:http://kapcsolat.hu/blog/kotcse_es_politika

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr211517778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása