Ma reggel meglepetést szerettem volna okozni, ezért nem hazudtam a dátum tekintetében. Különben is, ilyen korán talán még sohasem posztoltam. Érdekes és új érzés kerített hatalmába. Kicsit furcsán is érzem magam, hogy nem éreztem késztetést a füllentésre. Talán az itteni levegő teszi, vagy a hosszú repülőút? Lehet, hogy több időt kellene arab országokban töltenem?

Omanba amúgy nem egyedül jöttem, velem tartott a sleppem sok neves magyar üzletember is, akik szintén hasznot remélnek ettől az utazástól. A túra elött elolvastam jópár Oman és a többi arab állam pénzügyeivel foglalkozó szakkönyvet ezért most úgy érzem teljesen felkészült vagyok Omarból. Itt nincsenek pártok, az államforma monarchia. Mennyire szép lenne, ha ezt sikerülne odahaza is elérnem. Én lehetnék II. (Szent) Ferenc. Fejemen a koronával és kezemben az országalmával feszítenék trónomon. Persze ehhez az is kell, hogy az IMF ne hajtsa végre a tőlük felvett hitelt, ugyanis, ahogy azt Tibi egy rossz pillanatában kikotyogta: "..minden egyes állami vagyontárgyunk végrehajtható, ha nem teszünk eleget fizetési kötelezettségünknek...". Ebbe pedig beletartozik a Parlament és a koronázási ékszerek is. Pedig, hogy mondtam neki: Tibi tarsd a szád! Nem kell mindent elmondani a sajtónak! De spongyát rá. Ami megtörtént, megtörtént.

Szóval arabszakértő lettem hirtelen. Minden tudok kiadásokról és bevételekről, iparról és energiáról. Ha ennyi tudásom lenne Kurva-ország tekintetében is, akkor valószínüleg megfelelő intézkedéseket is tudnék hozni. Ehelyett most csak arra futja erőmből, hogy a családi pótlék mérsékléséről gondolkozzam. Hiszen ez egy jelentéktelen kiadáscsökkentés, de a közmorált tökéletesen tudom rombolni vele. És ami még fontos, hogy nem ártok vele a szegénységben élő, többgyerekes, munkát hírből sem ismerő tesókáimnak kisebbségeknek sem. És ez a cél! Ők Kurva-ország jövője! Ezt sose feledjük el Barátaim!

Amúgy ez a mostani látogatás egy Gordon Brown emléktúra is lehetne, mivel tavaly ő ugyanezeket a köröket futotta. Azóta persze hírneve is jelentősen megkopott és a brittek már bánják, hogy ő lett a miniszterelnökük. Népszerűsége hasonló az enyémhez, valamint döntései is hasonlóan népszerűek országában. Minisztersége alatt a font és a gazdaság soha nem látott mélységekbe sűlyedt, így méltó példaképemnek tekintem.

Kis üröm az örömben, hogy a sokcsillagos szállodákon, éttermeken és tárgyalótermeken kívül nem sok egyebet tudok megnézni az országból. De hát azt mondták, hogy nem városnézésre jöttünk ide. Pedig én reménykedtem. Még utikönyvet is hoztam magammal az útra. Igaz ebben a háromoldalas kiadványban a legnagyobb látványosságot egy XVII. századi erőd jelenti, és két oldalt tesz ki a különféle kötelező védőoltások listája, de hát nem mindenkinek lehet Halászbástyája meg Budai Vára. Igaz nekünk is csak addig lesz, míg az IMF el nem viszi azokat az adósságunk végrehajtása fejáben. Egyetlen dolog amit sikerült lefotóznom, az a reptéren egy katona. Ez viszont tilos, így ha nem lennék miniszterelnök valószínüleg kiutasítanának az országból. Bár lehet, hogy ez még enélkül is sikerülni fog.

Húzzunk bele vadludaim Barátaim. Insha'Allah!

 

Forrás: http://www.kapcsolat.hu/blog/display/72977

1 komment

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr79892635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belshazar 2009.01.21. 13:26:16

És ki meri állítani, hogy Ferenc-testvér beszél össze-vissza ? Az utazással kapcsolatban minden szava "ül"
süti beállítások módosítása