Hát Barátaim valami komoly gond lehet velem. El akartam menni orvoshoz, de végül csak a Tibinek mutattam meg magamat. Ő megnézte a torkomat, meghallgatta a légzésemet és azt mondta kutyabajom. De azt már nem mondta el, hogy mi az a kutyabaj. Rákerestem a neten is. Ott azt írják olyasmi, mint a lárifári. Nem is tudtam, hogy az is egy betegség.

Szóval, hogy mi történt, ami miatt betegnek gondolom magam? Tegnap ugye itt titokban kifejtettem nektek a sajtószabadságról alkotott véleményemet. Ma pedig ugyanezt tettem az igazi blogon is. Persze a két írás szöges ellentétben áll egymással, sőt még magán belül is eléggé ellentmondásos, de ez természetes. Mint tudjátok nagyon összetett személyiség vagyok és hol ezt, hol azt hazudok mondok. Ezek sem szoktak köszönő viszonyban lenni egymással, akkor miért pont a két blogom legyen hasonló?  A gond az, hogy mindig oda szoktam írni előbb és aztán meg ide. Ez most felcserélődött és ebből gondoltam, hogy komoly bajom lehet. Netán éjjel titokban magam is elolvasom ezt az oldalt?

Így mára ide nem nagyon maradt téma. Gondoltam, hogy magamnak kellene valamit csinálni. Esetleg újabb hitelt felvenni, vagy masszázságyakat vásárolni többmilliós tételben, bármit, amit utána itt mint hír fel tudok hozni. De semmi jó nem jutott eszembe. Nézegettem a Financial Timest, hátha tudok írni egy tanulmányt Kelet-Uganda fejlődő internetpiacáról vagy egy régebbi velem készült 5 órás interjú teljes és vágatlan anyagát is idemásolhatnám, csak hogy ne maradjatok napi bejegyzés nélkül.

Végül megakadt a szemem egy mai cikken. A VII kerületi ingatlan botrányt vizsgáló bizottság megállapította, hogy nem történt semmi szabálytalan az ingatlaneladások kapcsán. Mi ebben az érdekes? - kérdezhetnétek drága Barátaim, hiszen kormányom semmiféle visszaélést nem követett el az elmúlt években. Persze ez nem igaz, és természetesen ebben a hírben is van érdekesség. A bizottság tagja ugyanis pont ugyanazok a személyek, akik magát a visszaéléseket elkövették. Olyannyira azok, hogy a Gyurit aki ott polgármester, meg a Petit aki a pénzügyi bizottságot vezette, pont most helyezte a rendőrség előzetes letartóztatásba. Ja, Gyurka volt ennek a bizottságnak az elnöke. Hát nem szép?

Ennek mintájára fogom átalakítani a bíróságokat is, mivel így sokkal gyorsabban születhetnek majd ítéletek a jövőben. Azt gondolom, hogy egy bűncselekményt - legyen az rablás, sikkasztás, gyilkosság - mindig az ismer legjobban, aki magát a bűnt elkövette. Ezért logikus, hogy ő maga vizsgálja ki a saját ügyét, persze kellő alapossággal és hozza meg az ítéletet. Ez nemcsak az eljárásokat gyorsítja, de egyben megoldja a börtönök túlterheltségének problémáját is. Azt gondolom ,hogy ennek biztosan visszatartó ereje lesz és ilyen kemény feltételek tudatában, senki se fogja megkockáztatni, hogy akár apró szabélysértést is elkövessen. Például a Centrum kft-nek már nem kell eladnia azokat a kamutartozásokat, amikkel nap mint nap zaklatja az autósokat, saját hatáskörben hozhatja meg az ítéletet és zsebelheti be bárkitől a parkolási díjakat. Még azoktól is akiknek sosem volt autója. Azt gondolom ez lehetne az "Új rend" egyik alappillére, majd szólok is róla a Kondorosi Fecónak, hogy ezt mindenképpen vegye bele.

Ez már annyira böszmeség liberális, hogy Gabika egy szál tangában fog rúdtáncot lejteni nekem, ha ezt kihírdetem. Erre igazán lehet majd azt mondani, hogy REFORM, igaz Barátaim?

Na húzzatok a picsába bele Barátaim!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/a_magyar_hirlaprol

 

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr21937069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása