Elkúrtam ma az időt! Nem kicsit, nagyon! Ezért még mindig nem írtam a blogomra kedves Barátaim. Helyette inkább olvasom a Financial Times-t hátha megint megdicsérnek, meg a Füveskönyvet, ahol reményeim szerint találok még rám oly jellemző idézeteket. Persze este lehet, hogy veszem a fáradtságot és éjfél körül írkálok még valamit a szavamra éhező rajongóimnak, de sok jóra ne számítsatok. Nehéz, válságos időket élünk, ilyenkor ott kell takarékoskodni ahol lehet. Én például az árammal spórolok, így be se kapcsolom a laptopot.

Addig is lustálkodjunk Barátaim

 

UPDATE (éjjel 03:11): Még mindig nem írtam a Barátaimnak, igazából szarok rájuk. Fontosabb dolgom van amit szeretnék mindenkivel megosztani. Most éjszaka álmot láttam. Álmomban Robert Ficonál voltam vendégségbe. Az asztal roskadásig megtelt minden finomsággal: Csupa jóminőségű szlovák étel és ital. Téliszalámi, tokaji aszú, barackpálinka, mákos beigli, friss kalács, kacsa- és libamáj, halászlé, bableves, disznótoros. Az ablakok alatt körben lévő gázkonvektorok kellemes meleget árasztottak. A falakon kettőskereszt, mint a Szlovák nemzeti öntudat furcsa megnyilvánulásai. Mellettük - a sohasem létező - Nagy-Moldávia térképe látható.  Fico egy magas támlájú széken ül. Kezében egy jelentés, mely részletesen tartalmazza, hogyan támadtak rá a szegény szlovák rendőrökre a dunaszerdahelyi focimeccs brutális magyar szurkolói. Szájából, csak úgy ömlenek a magyarokat szitkozó, becsmérlő szavak. Majd felém fordul és ordítva ezt mondja: - Még gázt! Adj még gázt! Meg áramot is! Akarom mondani, hogy már nekünk sincs, hogy a Kurva-országban már leállt a termelés és mindenki éhezik és fázik, de nem tudom mondani, mert hirtelen ellenállhatatlan vágyat érzek, hogy nyelvemmel megérinthessem Fico ülepét. Ő letolja a nadrágját és én csak nyalom, nyalom, miközben Fico boldogan ordibálja tovább. - Kurva-ország! Még gázt!

Verejtékezve ébredtem. Számban még éreztem Fico seggének f(g)urcsán(y) fanyarkás, számomra mégis oly kellemes ízét. És ekkor megvilágosodtam. Ez nem lehet véletlen! Ennek az álomnak oka kell, hogy legyen! Fülemben még mindig ott csengett Fico ordítása. - Még gázt. És én adok! Még ma megnyitom a gázcsapot Szlovákia felé. Éljen Szlovákia! Éljen Fico!

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr77880064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása