Kis magánéleti epizóddal kezdtem mai blogbejegyzésemet, hogy lássátok én is ember vagyok és ne mondhassa senki, hogy kutyába se veszem. Szegény Totó, egy igazi magyar pásztorkutya, aki gond nélkül viseli az őt ért megrázkódtatásokat és viszontagságokat. Pedig néha amikor rátekintek, eszembe jut az a sok százmillió, amit a horvát barátaimmal közösen a 2012-es EB megrendezési jogáért szórtunk el. Született EB-dal és készült logó is, nem kevés pénzért. De ez már a múlt. Pedig Totó ebből a pénzből akár saját villában is élhetett volna, szolgákkal és csinos kis kutyalányokkal körülvéve, akik lesik minden kivánságát. Helyette élvezheti a társaságomat. Neki gond nélkül a tudomására tudtam hozni, hogy vége a szép időknek, és ma éjjel megint a hidegben éjszakázik, de hogyan fogom ugyanezt megmagyarázni egész Kurva-országnak? Erre kellene valami jó ötlet! És persze érdekelne, hogy Horvátországban Ivo Sanader-nél élő testvérének is ennyire kijut e a jóból.

Most, hogy megúsztuk a gázkrízist, már vidáman beszélhetek és mondhatom, mennyire jó politikát is folytattunk, hogy kellő időben megfelelő mennyiségű gáztározót építettünk és fel is töltöttük azokat. Ez valóban jó döntés volt! Így még arra is volt lehetőségem, hogy a jóakaró szomszédainkat is támogassam belőle. Így kapott tőlünk Szerbia és Szlovákia is. Cserébe ők is rendesek voltak és a hétvégén csak 1-2 magyar családot vertek pépesre. Ezért is hálásak lehetünk nekik. A magyarok a gázhiányból pedig csak a hírekből értesültek, így nem láthatták milyen ügyesen is kezelem az ilyen válsághelyzeteket. Sebaj legközelebb már büntetni lehet az autósokat, így még extra bevételre is számítok egy ilyen krízisből. Jaj már úgy várom!

Aztán kicsit panaszkodtam. olyan fárasztó Katarba és Omanba utazni magángépen. Hosszú repülőút alatt legalább tudom olvasni a Financial Timest. Persze válság van, ezért jobb, ha nem is gondoltok rá kedves Barátaim, mennyibe is kerül egy ilyen út. És  mindez Kurva-ország érdekében történik. Hiszen régen voltam már külföldön és ha nem vagyok elég kipihent, akkor még az átlagosnál is többet szoktam füllenteni. Amúgy az internet korában akár online videókonferenciát is lehetne tartani, de így sajnos túl olcsó lenne, ezért nem is szeretem.

A CNN-en már minden Obama holnapi beiktatásával van tele. Bevallom kicsit fáj, hogy az én hatalomra kerülésemet csak a környező országok lapjai írták meg. Persze, ha valamit rosszul csinálok akkor az egész világsajtó tele van vele. De hát ilyen a világ. Ami viszont vígasztal, hogy ők sincsenek könnyű helyzetben. Persze még így is jobbak a kilátásaik, mint nekünk akár a válság elött. Azért én is kotyogtam valami hasonlót, ne csak Obama mondjon negatív dolgokat, így a kibővített kormányülés után kijelentettem ,hogy  "Soha nem volt ilyen rossz helyzetben az ország". Ennek meg is lett a kellő hatása. Sikerült a forintot ismét gyengítenem. Megint tettem valami hasznosat az országért. De hogy melyik országért, azt még nem tudom. Az biztos, hogy az adóval valamit csinálni fogok mert így alig jut az olyan extra kiadásokra, mint például ez a katari kirándulás, de fogalmam sincs róla, hogy mit. Pénzügyekben mindig kikérem Tibi véleményét is, hiszen attól, mert Pénzügyminiszterként megbukott, még adhat tanácsokat a totálisan hozzánemértő Veresnek. Elvégre a költségvetést is ő csinálta és milyen jó lett. Nem tűrhetem azt sem, hogy más pártok nyernek az önkormányzati választásokon, ezért ott is reformokra van szükség. Igen! Megint sikerült belecsempésznem ezt a szót. Olyan boldog vagyok.

Ezen kívül kifejtettem, hogy az Európai Bizottság ma hozza nyilvánosságra a növekedési előrejelzéseit, amik a válság miatt biztosan módosulni fognak. Meg vagyok róla győződve, hogy Kurva-ország jól reagált a Válságra és azt nem csak megelőzni sikerül majd, hanem  akár előnyt is kovácsolhatunk belőle magunknak. Azt mondom tegyük ezt "Világos elemzéssel, világos beszéddel, világos politikával." de hogy erre ki képes a környezetemben arról gázom gőzöm sincs. Próbálok most ehhez is támogatást szerezni. Esetleg valamelyik szinész ismerősömet tudnám erre felkérni, mert a kormányszóvivőim erre mindig alkalmatlanok voltak. Több szóvivőm volt, mint elődömnek nyelvbotlása minisztersége alatt. Biztosan van olyan színész aki már játszott a Münhausen báróban vagy a Háry Jánosban. A lényeg, hogy őszintén tudjon hazudni. Világos?

Hát húzzunk bele Barátaim!

 

Forrás: http://www.kapcsolat.hu/blog/display/72918

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr27888684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása