A mai témát úgy gondolom kellően kiveséztem a blogmon. Van viszont más érdekesség, amit szívesen megosztok veletek Barátaim.

Az elmúlt napokban megjelent vagyonnyilatkozatom alapján sokan kérdezték, mire költöttem a 114 milliós osztalékot. Barátaim nektek bevallom, feléltem. Megpróbálom nektek kielemezni mire is megy el 114 millió forint. Először is ebből adóznom kell, ezt sehogyan se tudom megúszni, mivel az Ellenzék rögtön vérszemet kapna. Tehát már csak rongyos 85.545.181 forintot tudok elkölteni. Gyors fejszámolással könnyű kiszámolni, hogy ez napi 234 370 forintot jelent. Mire is meg el ennyi pénz?

Számoljunk kicsit havi szinten. 7.031.100 forint. Ebből a szűkös összetgből kell kijönnöm havonta. Persze van sok kiadásom. A lakásom biztosítása, fenntartása, a kormányőröknek is fizetek egy  szobát, valamint  a rezsi. Higyjétel el Barátaim ezek hatalmas összegek. Számoljunk rá mondjuk 1 milliót havonta. Ezen felül sok embert kell eltartanom. Van feleségem, 4 gyermekem és egy unokahugom. Ezen felül még anyósomat is nekem kell eltartanom, mivel  a kémkedésből és cégek vezetéséből összekuporgatott milliói nem elégségesek a napi megélhetésre. Tehát ez legkevesebb még két lakás fentartását jelenti. Így erre is számolunk 300.000 forintot. Mivel autóm nincs ezért erre nem kell költenem. Tehát havi szinten már csak 5.700.000 forint maradt, ami 190.000 napi kosztpénzt jelent. Mire megy hát el ez az összeg?

Napi bevásárlásra:

  • Totó csak bélszint és lazacot hajlandó enni. Ez napi 5000 forintba kerül
  • A család csak bio termékeket fogyaszt. Ez nagyon drága mulatság, ráadásul 7 embert kell eltartanom. Számoljunk napi 30.000 forintot az étkezésre.
  • Gyerekeket nem engedhetem el zsebpénz nélkül, ez napi 10.000/fő ami 40.000 kiadást jelent.
  • Ezen felül osszuk le a havi egyéb költéseket, ruhák, Financial Times előfizetés, oktatás, hétvégi szórakozás, stb. Legyen ez mondjuk napi szinten 50.000 ezer forint.

Ez így összesen napi 125.000 forint. Látjátok rendkívül gyorsan elmegye ez a kis pénz a napi megélhetésre. Valószínüleg kevesebb pénzből meg se lehet élni Kurva-országban. Jaaa, hogy Ti kedves Barátaim havi 80.000 forintból éltek?  Nekem az egy napra sem elég! Nem is értem, hogyan lehettek még életben? Biztosan csaltok, vagy a feketegazdaságból szereztek egyéb bevételeket. Na majd én jól megmutatom nektek, hogyan kell becsületesen élni.

Közben el is felejtettem, hogy még így is maradt nekem 65.000 forint ami kb a minimálbér adózott összegével egyenlő. Ez havi 1.950.000, évi 23.400.000 forint. Bavallom nektek Barátaim, hogy fogalmam sincs hova tűnik el ez a pénz. Mert én mindent becsülettel bevallottam, hiszen tudjátok sosem hazudok! Na jó, néha lehet, hogy füllentek!

Ez alapján Ti is láthatjátok, hogy ez a nagynak tűnő összeg milyen könnyen elmegy a napi megélhetésre, emellet nem marad lehetőségem semmi megtakarításra. Még szerencse, hogy nem kellett hitelt felvennem. Nem is tudom miből fizetném most a részleteket.

Hát húzzatok bele Barátaim, hogy Ti is ilyen becsületesen éljetek mint én!

 

Forrás: http://kapcsolat.hu/blog/a_holokauszt_relativizalasarol

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr54923965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása