PeterBogyo 2009.04.08. 16:33

? Világvége ?

Szörnyű hírről kell nektek beszámolnom Barátaim. A Mi Tibinkre nem tart igényt Gordonka, ezért valószínüleg távoznia kell a kormányból, ha csak nem tudok neki addig kitalálni valami új minisztériumot. A hírről nem is ő hanem Hiller Pityesz tájékoztatott. Este csörgött a telefon és elsőre nem is értettem mit akar mondani. Ez persze nem meglepő, mert a nép művelőjének beszédét csak szoros családi köre tudja teljes egészében értelmezni. Aztán végre megértettem. Magamba zuhantam és szinte önkívületi állapotban tettem le a telefont. Kivonultam a konyhába, ahol az egész család együtt vacsorázott és bejelentettem a Hírt. Mindenki sírt. Még Toto is, akinek Tibi legutóbbi látogatásakor megígérte, hogy különleges rendőrkutya kiképzést fog kapni.

Azt hogy Pityukát, VeresJanit és Szilvásyt kiteszik, még csak megemésztettem volna, hiszen egyik se alkotott olyan maradandót, mint a Tibi. Nem kenyerem az anekdótázás, de rengeteget köszönhet Kurva-ország a Tibinek. Most pont nem jut eszembe egy se, de biztos vagyok benne, hogy valamit letett az asztalra.

Nem csak engem rázott meg a bejelentés. A rendőrség már jelezte, hogy Tibi emlékére örökbe fogadott egy sünt az állatkerből. Ez nagyon megható.

Persze vannak akiknek semmi se szent, ezért kigúnyolják, lebecsmérlik ennek a kiváló univerzálpolitikusnak a munkáját. 

 

Értem én a viccet, csak nem szeretem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr351054148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyaroknyulai · http://magyaroknyulai.blog.hu 2009.04.08. 20:03:06

Sün az MTV Híradóban:
www.youtube.com/watch?v=ePQ1DYqWltM
Nyúl a Hiradóban már feltünt médiahacker Sün keresésére indul:
www.youtube.com/watch?v=ePQ1DYqWltM
süti beállítások módosítása