Tegnap azért nem irtam mert Brüsszelben próbáltam programomhoz támogatókat szerezni. Sajnos idehaza sem a politika sem a gazdaság szereplői nem támogatnak, ezért külföldön kell velem hasonlóan gondolkodókat találnom. Szerencsére ott legalább annyira nem foglalkoznak Kurva-országgal, mint amennyire engem nem érdekel, ezért lényegében azt a programot is támogatnák, hogy robbantsuk fel Paksot és égessük fel az Alföldet. Higyjétek el Barátaim Kurva-ország sorsa senkit sem érdekel.

A blogon csak titkozatosan beszélek valódi célomról, amiért Brüsszelbe mentem. A valós ok az volt, hogy rávegyem az EU-t arra, hogy az euro bevezetését tegyék lehetővé számunkra. Természetesen lelárifáriztak és megmondták, hogy elöbb teljesiteni kell hozzá a feltételeket. Innen látszik, hogy bár a Válság mindent felülir, de ez csak olyan dolgokra vonatkozik, amik az EU nagy tagjainak hoznak hasznot. Látjátok én megpróbáltam, de tekintéjem arra sem elegendő odakint, hogy a portás kinyissa elöttem az ajtót. Ezért ma bosszúból elövettem, a "Nincs egyetértés és megint az Ellenzék akadékoskodik" kártyámat és erről idézem a szokásos mondatokat. Ezeket a kártyákat még a Tibi csináltatta nekem és azóta is bátran használom, legyen szó a blogról, sajtótájékoztatókról, vagy parlamenti felszólalásokról, csak véletlenszerűen húzok belőle egy lapot és már mondhatom is. Ezek olyan előre megirt kártyák, amiket akkor lehet használni, amikor semmi mondanivalóm, vagy értelmes gondolatom nincsen. Ennek a prototipusát még a Megyesi használta, csak neki voltak benne kipontozott részek, ahol önálló gondolatokat kellett mondani. Ezekből  lett aztán az "útelágazódás"  meg a sok "őőőő" meg "hmmőőőő" meg hasonlók. Szerencsére én már a javitott változatot kaptam meg, ebben már nincs helye önálló gondolatnak. Minden előre le van irva és szinekkel vannak a témák elkülönitve egymástól. Szeretem ezeket a kártyákat.


Összegezve a kirándulásom eredményeit:

  • Minden amit csinálok az jó, mert idehaza hiába ellenzi mindenki, odakint leszarják támogatják
  • Segitséget biztosan nem kapunk kintről
  • Euro majd akkor lesz ha 2222-re teljesitjük a feltételeket, vagy ha közben egy másik EU-s országhoz csatolják Kurva-országot
  • Elkúrtam egy csomó pénzt a semmire


Ezek szép eredmények Barátaim, nem igaz? (ez beugratós kérdés volt, mivel amit mondok az alapból nem lehet igaz).

Tehát csak húzzuk az időt Barátaim.


Forrás:http://kapcsolat.hu/blog/a_valsag_europai_szintu_megoldasokat_is_igenyel

WebTag.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr48965309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása