Ma vettem a fáradtságot és írtam a blogomra. Első és legfontosabb hír, hogy nemsokára újra futhatok. Ez fontosabb mindennél, lényegében Kurva-ország sorsa ettől a momentumtól függ. Nem tudom észrevettétek-e, de amióta nem tudtam reggelente futni, sorra hoztam a rosszabbnál rosszabb döntéseket. Szeretném azt hinni, hogy ez elsősorban a futás és nem a hozzáértésem hiányának tudható be.

Ma Frankfurban vagyok. Már harmadszor. Eddigi tárgyalásaim, amiket 2006 óta folytatok sorra sikertelenek voltak. Annyit sikerült elérnem, hogy "több a tudás, az információ Magyarországról" írom a blogon. Ez szerintem az én érdemem. Mostanra körülbelül annyit tudnak Kurva-országról, mint amennyit én Észák-Szomália munkaügyi helyzetéről és higyjétek el, ez még mindig jóval több, mint amennyi információm van az országunk az országotok gazdasági helyzetéről.

Holnap megint megyek Brüsszelbe, beégetni magam és az országot. Erre az eseményre egy rendkívül stílusos öltöny csináltattam. Szerintem nagyon jól kiemeli az egyéniségemet. A zöld, kockás zakó alatt egy fényes lila ing, hozzá narancssárga nyakkendő. A nadrág kicsit bővebb mint szeretem, de piros - Pártom fő színére hajazó - színe rögtön belopta magát a szívembe. Ez lesz a fellépőruhám.

Külön erre az alkalomra egy "meglepetéssel" is készülök. Felszólalásomat egy bűvészmutatvánnyal kezdem; egy mozdulattal eltüntetem az eddig felvett IMF hitelösszeget. Ezt idehaza már többször is elpróbáltuk a Veres Janikával, neki ebben nagyobb gyakorlata van, de pár millió euró után már nekem is profin ment a dolog. Tehát ez lesz az első műsorszám, aztán előadom legújabb ötleteimet a Válság kezelésével kapcsolatban, amit reményeim szerint harsány kacagás fogad majd. Ez megalapozza majd a megfelelő hangulatot, így ezek után jövetelem valódi célját is előadhatom.

Elképzelésem alapján a föld után eladom Kurva-ország teljes vízkészletét is. Ez amúgy egybe vág a Világbank és a Nemzetközi Valutaalap (IMF) elképzeléseivel is, tehát biztosan hamar találok vevőket, a jövőben privatizálásra kerülő regionális vízművekre. Nekem igazából mindegy, hogy az ország vízkészletét a francia Suez, a Vivendi (Veolia Environment), a Német RWE-AG vagy az angol Thames Water (Bechtel- United Utilities) fogja felvásárolni, a lényeg, hogy az ebből befolyó összegből akár 2 évig is fizetni tudjuk az általam felvett hitelek részleteit. Ezután már csak a levegőt lehet majd eladni, meg titeket rabszolgának. Az országért ezt az áldozatot meg kell tudni hozni! Azt, hogy pontosan melyik országra is gondolok majd még kitalálom. Erre bízvást számíthattok Barátaim!

Na én elhúzok, mint a vadliba, jó munkát Barátaim!

 

Forrás:http://kapcsolat.hu/blog/frankfurtban_es_brusszelben_targyalunk

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-gyurcsany.blog.hu/api/trackback/id/tr991010046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása